Gå til innhold

T610 firmware...

Anbefalte innlegg

Har litt dårlig dekning på min T610 i forhold til samsungen jeg hadde (men den hadde jo sånn "gammeldags" antenne)...leste på sonyericsson.no at dekning kunne bli bedre ved oppdatering av fw, mne hva er den nyeste..jeg har R3C002...har noen peiling?...for jeg har ikke :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har litt dårlig dekning på min T610 i forhold til samsungen jeg hadde (men den hadde jo sånn "gammeldags" antenne)...leste på sonyericsson.no at dekning kunne bli bedre ved oppdatering av fw, mne hva er den nyeste..jeg har R3C002...har noen peiling?...for jeg har ikke :)

Heh. Jeg fikk dessverre ikke noe særlig til svar når jeg spurte om det i går jeg heller. Har samme firmware som deg, men tror kanskje det er en nyere? Men har mailet Nordialog fra jobb, så får nok svar i morgen :)

So I will be back! :)

Lenke til kommentar
Heh. Jeg fikk dessverre ikke noe særlig til svar når jeg spurte om det i går jeg heller. Har samme firmware som deg, men tror kanskje det er en nyere? Men har mailet Nordialog fra jobb, så får nok svar i morgen :)

So I will be back! :)

Oki..d e bra :)

Lenke til kommentar
oppdatering skal ikke koste penger.

kanskje hvis du ikke har garanti, men det har jo alle som har T610

Fikk den i dag...så garanti har jeg :)

Må kanskje ta med kvittering når den skal oppdateres? Fort gjort å få den oppdatert?

Endret av Rianna
Lenke til kommentar

Tenkte jeg bare skulle si at etterhvert kommer det til å komme en firmware oppgradering til t610 slik at man får de samme funksjonene som på t630 (veit ikke om noe annet enn denne Instant messaging saken jeg da men.. )

Men vet ikke om dette blir støttet offisielt av SE enda..

Lenke til kommentar

ARGH, ingen plass mellom Trondheim og Tromsø hvor man får oppgradert firmware til SonyEricsson som jeg vet om? Noen som vet? Må der for sende tlf laaaaangt for å få en stakkars liten oppgradering av firmware... :thumbdown:

Endret av eivindkn
Lenke til kommentar
ARGH, ingen plass mellom Trondheim og Tromsø hvor man får oppgradert firmware til SonyEricsson som jeg vet om? Noen som vet? Må der for sende tlf laaaaangt for å få en stakkars liten oppgradering av firmware... :thumbdown:

På www.sonyericsson.com...under forhandlere...der finner du ditt nærmeste SE service center.

Lenke til kommentar

Var inne å prøvde å finne ut hvilken versjon jeg har på min T610, det klarte jeg ikke helt. Øverst sto det R1L013, og nederst sto det: ITP Versjon R1B007. Hvilken gjelder?

Uansett, så hørte jeg at R4C003 har kommet, er det noen her som har den? Hva er forskjellen på den og den jeg har? Går det raskere å skrive SMS med den nyeste?

Lenke til kommentar
Var inne å prøvde å finne ut hvilken versjon jeg har på min T610, det klarte jeg ikke helt. Øverst sto det R1L013, og nederst sto det: ITP Versjon R1B007. Hvilken gjelder?

Uansett, så hørte jeg at R4C003 har kommet, er det noen her som har den? Hva er forskjellen på den og den jeg har? Går det raskere å skrive SMS med den nyeste?

R1LO13 er versjonen din. Den er vel etterfulgt av en prgCXCblabla kode også?

Raskere skriving av sms, raskere tilgang til sms og slike ting er alle forbedringer på den nye firmwaren :)

Lenke til kommentar

R4C003 er den nyeste, men jeg har den ikke...har hørt at mobilen visst nok blir raskere i menyen...vet ikke noe mer enda.

Lenke til kommentar

Du har vistnok den gamle R1L013 versjonen :(

Ja, hadde R3C versjonen før jeg oppgraderte. Merker at noe går litt fortere,

blant annet i meny, og skrive sms osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...