Rianna Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Har litt dårlig dekning på min T610 i forhold til samsungen jeg hadde (men den hadde jo sånn "gammeldags" antenne)...leste på sonyericsson.no at dekning kunne bli bedre ved oppdatering av fw, mne hva er den nyeste..jeg har R3C002...har noen peiling?...for jeg har ikke Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Har litt dårlig dekning på min T610 i forhold til samsungen jeg hadde (men den hadde jo sånn "gammeldags" antenne)...leste på sonyericsson.no at dekning kunne bli bedre ved oppdatering av fw, mne hva er den nyeste..jeg har R3C002...har noen peiling?...for jeg har ikke Heh. Jeg fikk dessverre ikke noe særlig til svar når jeg spurte om det i går jeg heller. Har samme firmware som deg, men tror kanskje det er en nyere? Men har mailet Nordialog fra jobb, så får nok svar i morgen So I will be back! Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Heh. Jeg fikk dessverre ikke noe særlig til svar når jeg spurte om det i går jeg heller. Har samme firmware som deg, men tror kanskje det er en nyere? Men har mailet Nordialog fra jobb, så får nok svar i morgen So I will be back! Oki..d e bra Lenke til kommentar
spetter Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Nyeste firmware er R4C003 Har nettopp oppdatert firmware selv.... Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Nyeste firmware er R4C003 Har nettopp oppdatert firmware selv.... Hvis jeg går til ett SE service center, må jeg da betale for oppgradering? Lenke til kommentar
OeO Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 oppdatering skal ikke koste penger. kanskje hvis du ikke har garanti, men det har jo alle som har T610 Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) oppdatering skal ikke koste penger.kanskje hvis du ikke har garanti, men det har jo alle som har T610 Fikk den i dag...så garanti har jeg Må kanskje ta med kvittering når den skal oppdateres? Fort gjort å få den oppdatert? Endret 8. januar 2004 av Rianna Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 har R3C, så kanskje oppgradere? hvis det finnes en plass i trondheim, og det ikke tar lang tid kan lese mer her: http://www.howardforums.com/archive/topic/266420-1.html Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hvordan sjekker du firmware på t610? Er det ikke *#0000* eller noe sånt? Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Hvordan sjekker du firmware på t610? Er det ikke *#0000* eller noe sånt? er noe med joysticken og *-tasten Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 er vel >*<<*<* >= joystick til høyre <= joystick til venstre ->Serviceinfor-> Programvareinfo hmm, får lete etter en plass å gjøre dette, si at tlf er treg... Lenke til kommentar
vånted Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Tenkte jeg bare skulle si at etterhvert kommer det til å komme en firmware oppgradering til t610 slik at man får de samme funksjonene som på t630 (veit ikke om noe annet enn denne Instant messaging saken jeg da men.. ) Men vet ikke om dette blir støttet offisielt av SE enda.. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Har fikset meg tid hos Nordialog for å oppgradere nå Blir spennende og se om jeg faktisk merker noen forskjell.... Lenke til kommentar
eivindkn Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) ARGH, ingen plass mellom Trondheim og Tromsø hvor man får oppgradert firmware til SonyEricsson som jeg vet om? Noen som vet? Må der for sende tlf laaaaangt for å få en stakkars liten oppgradering av firmware... Endret 9. januar 2004 av eivindkn Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 ARGH, ingen plass mellom Trondheim og Tromsø hvor man får oppgradert firmware til SonyEricsson som jeg vet om? Noen som vet? Må der for sende tlf laaaaangt for å få en stakkars liten oppgradering av firmware... På www.sonyericsson.com...under forhandlere...der finner du ditt nærmeste SE service center. Lenke til kommentar
EnerGie Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Var inne å prøvde å finne ut hvilken versjon jeg har på min T610, det klarte jeg ikke helt. Øverst sto det R1L013, og nederst sto det: ITP Versjon R1B007. Hvilken gjelder? Uansett, så hørte jeg at R4C003 har kommet, er det noen her som har den? Hva er forskjellen på den og den jeg har? Går det raskere å skrive SMS med den nyeste? Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Var inne å prøvde å finne ut hvilken versjon jeg har på min T610, det klarte jeg ikke helt. Øverst sto det R1L013, og nederst sto det: ITP Versjon R1B007. Hvilken gjelder? Uansett, så hørte jeg at R4C003 har kommet, er det noen her som har den? Hva er forskjellen på den og den jeg har? Går det raskere å skrive SMS med den nyeste? R1LO13 er versjonen din. Den er vel etterfulgt av en prgCXCblabla kode også? Raskere skriving av sms, raskere tilgang til sms og slike ting er alle forbedringer på den nye firmwaren Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Var inne å prøvde å finne ut hvilken versjon jeg har på min T610, det klarte jeg ikke helt. Øverst sto det R1L013, og nederst sto det: ITP Versjon R1B007. Hvilken gjelder? Uansett, så hørte jeg at R4C003 har kommet, er det noen her som har den? Hva er forskjellen på den og den jeg har? Går det raskere å skrive SMS med den nyeste? R4C003 er den nyeste, men jeg har den ikke...har hørt at mobilen visst nok blir raskere i menyen...vet ikke noe mer enda. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Var inne å prøvde å finne ut hvilken versjon jeg har på min T610, det klarte jeg ikke helt. Øverst sto det R1L013, og nederst sto det: ITP Versjon R1B007. Hvilken gjelder? Uansett, så hørte jeg at R4C003 har kommet, er det noen her som har den? Hva er forskjellen på den og den jeg har? Går det raskere å skrive SMS med den nyeste? Du har vistnok den gamle R1L013 versjonen Ja, hadde R3C versjonen før jeg oppgraderte. Merker at noe går litt fortere, blant annet i meny, og skrive sms osv.. Lenke til kommentar
EnerGie Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hva om jeg nå leverer inn mobilen til oppdatering av firmware, blir alt jeg har lagret slettet da? (meldinger, bilder, lyder osv.) Er det noen som vet dette med sikkerhet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå