above Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hei Jeg har en maskin her som var en stor systemfeil. Da den store systemfeilen var på pcen så slo den seg på og rett av igjen. Jeg fant til slutt ut at det var bare til å slette alt på pcen og legge Windows og hele "pakken" inn på nytt igjen. Når alt dette var gjort så startet jeg maskina mange ganger på nytt igjen for å se om pcen var i orden og det var den Da jeg hadde lagt inn alle programmer som trengtes osv så ringte jeg til han jeg hadde ordna pcen for og sa at den var klar til henting. En dag etter han hadde fått den igjen så ringte han til meg å sa at maskina slår seg av og på igjen etter opstart uten system feilen. Hva i all hverden kan dette være?? Er det en maskindel som kan være ødelagt eller lignende??? Trenger svar fort!!!! Tusen takk for alle gode svar på forhånd Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Du kan skru av "Automatisk omstart". da får du en God gammeldags blåskjerm, som kan være litt mer forklarende en: *svart-skjerm*->*Oppstarts-bip* Endret 8. januar 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
above Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Ingen flere svar eller??? Lenke til kommentar
inSain Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 kan ver høg cpu temp.. sett om kjøleren kjøler skikkeli? kan og ver enkle tingsom virus Lenke til kommentar
above Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Tror ikke det du Ingen flere svar eller????? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 hva mener du med at den slår seg av og på av og på? er det når han har kommet inn i windows den gjør det? eller er det før ? skjer dette bare sånn plutselig, uansett hva man gjør? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå