EspenGunnufsen Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 1500 for en kvm 4mm plexi her. Plexi eller Lexan? en kvaderatmeter lexan med 8mm tykkelse koster 4000kr Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 1500 for en kvm 4mm plexi her. Plexi eller Lexan? en kvaderatmeter lexan med 8mm tykkelse koster 4000kr Nå trenger vi ikke et skuddsikkert kabinett da Får prøve og høre med glassmester'n og høre hva han sier. Nå vet jeg ihvertfall at jeg ikke må betale så alt for mye.. (så lenge man ikke blir lurt ) Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 1500 for en kvm 4mm plexi her. Plexi eller Lexan? en kvaderatmeter lexan med 8mm tykkelse koster 4000kr Nå trenger vi ikke et skuddsikkert kabinett da Får prøve og høre med glassmester'n og høre hva han sier. Nå vet jeg ihvertfall at jeg ikke må betale så alt for mye.. (så lenge man ikke blir lurt ) kunne ikke hatt noe imot en skuddsikker data Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Kom NETTOPP hjem med ei plate, ganske stor, til hele sidedøra til et Chieftec Midi-tower. 50 kr. Tok med en mal i papp, med sånn ting "inn" p.g.a. håndtak. Billig og bra, ikke noe rest. Lenke til kommentar
solrikioo Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 på tog stasjoner er det gratis... I går var det noen som hadde herpa et av de "utstilling" vinduene og det lå et driiit svært plexi bit på baken. *Lala, late som ingen ting mens jeg går hjem* Lenke til kommentar
Ørjuz Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 selger de i forskjellige farger da? Lenke til kommentar
Devil_Kid Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 hehe.. jeg kjenner litt for mange som driver med plexi glass... så jeg får det nokk helt gratis muHAHAHAHAHAHAHAHAHAH neida Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 joa.. fikk 50*50 gratis jeg! men det var fra skolen da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå