flodhest Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) *signed* Har lyst til å opprette en slik tråd selv Se om folk bryr seg om meg ! Go ahead! Men du får riktignok ikke noe stemme av meg! Endret 8. januar 2004 av flodhest Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 *signed* Har lyst til å opprette en slik tråd selv Se om folk bryr seg om meg ! Go ahead! Men du får riktignok ikke noe stemme av meg! Aww Lenke til kommentar
knutby Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Dere sa at han ikke ble bannet for det med hartage?? hvorfor ble han det? Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Dere sa at han ikke ble bannet for det med hartage?? hvorfor ble han det? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=191141 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Duly signed.. selv om det er for sent. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Denne fyren er jo "nesten" kul Han oppfører seg som jeg gjør når jeg velger den onde veien på spill. (noe jeg ikke ville drømt om i virkeligheten) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hm, pleier du å lage en haug med idiotiske tråder/poster når du er ond i spill? Lenke til kommentar
EC Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Og der stopper vi en 3-siders personhets (dog er den startet av "offeret" selv, så ingen reaksjoner tildeles). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg