flodhest Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Bare 7 stemmer igjen Endret 8. januar 2004 av flodhest Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 ahh leste Hartge tråden nå. var bra jeg signerte ser jeg. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Et lite forslag neridboy: Bare beklag deg, på en høflig og voksen måte, slik at folk skjønner at du ikke er en dust. La oss glemme dette oppstyret, ikke vær barnslig nå. Da kan du se fram til en lys fremtid i hw.no igjen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 ... eller vi kan bare signere? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Nerdiboy: Eg signere hvis du ikke har tenk å fornadre måten du oppfører deg her. Altså skal du drive på videre så kan du bare pelle deg vekk. Eller så er eg for at du kan forandre deg. Skjerpings liksom. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Et lite forslag neridboy:Bare beklag deg, på en høflig og voksen måte, slik at folk skjønner at du ikke er en dust. La oss glemme dette oppstyret, ikke vær barnslig nå. Da kan du se fram til en lys fremtid i hw.no igjen agreed Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 OMG.. Hvis du føler det uønnsket kan du jo bare opprette en ny bruker og glemme den gamle.. du vet jo nå hva de "tolererer" så da kan du jo bare ikke skrive sånne ting Tror ikke en moderator sjekker om noen har samma ip som deg og sladrer til oss andre.. (hvis det er ip-funksjon her da..) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Han er nå bannet så.....ikke vitsi å stemme lengre. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Også stenger vi tråden... Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Er ikkje ditte ein tellepost per def? *signer eg* | | \ / Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Kontrakt underlagt. Signert. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Bannet for det? herre.. Nerdiboy det er vel ikke opp til noen andre enn deg å velge om du VIL forlate forumet.. EDIT: Beklager...var visst ikke pga smiskeuttalelsen han ble bannet.. Endret 8. januar 2004 av lodott Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 "Do you mind if I smoke?" "Frankly, I don't mind if you burn." Signed with S'atan's semen. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 som SnowDog sa, nerdiboy er banned. det er ikke no vits å signere mer. kan noen stenge denne posten? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 *signed* Har lyst til å opprette en slik tråd selv Se om folk bryr seg om meg ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg