Windoge Skrevet 26. september 2021 Del Skrevet 26. september 2021 Henter min nye iPhone 13 i morgen. Min forrige Galaxy hadde dette integrert i programvaren, og den avslo også markedsføring og telefonsalg automatisk. Jeg forstår at iPhone har flere restriksjoner, men er det noe tilsvarende jeg kan laste ned? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 26. september 2021 Del Skrevet 26. september 2021 Nei, det er ikke noe fullverdig alternativ. Nå vil jeg ikke nødvendigvis anbefale å dele ringehistorikken med tredjeparter uansett heller. GuleSider har dog en funksjon for å "blokkere uønskede anrop", hva nå enn det betyr. Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 26. september 2021 Del Skrevet 26. september 2021 På iPhone kan du blokkere alle de som ikke er på ringelista di. På Telenor sin app kan du sjekke hvem som har ringt deg, når du får slike oppringinger. De blir automatisk silenced. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. september 2021 Forfatter Del Skrevet 26. september 2021 (endret) 1 hour ago, Kjell Olaf Winther said: På iPhone kan du blokkere alle de som ikke er på ringelista di. På Telenor sin app kan du sjekke hvem som har ringt deg, når du får slike oppringinger. De blir automatisk silenced. Jeg vil helst se hvem som ringer, når de ringer, helst ikke etter. Endret 26. september 2021 av Windoge Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 26. september 2021 Del Skrevet 26. september 2021 Hvis du blir oppringt fra et nummer som vil selge deg noe, så vil du ikke se det. Men det er jo ditt valg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. september 2021 Del Skrevet 26. september 2021 Problemet er ikkje dei som vil selge noko, men alle andre. Eg har aldri brukt ein app til det, men søker opp ukjente nummer og blokkerer dei ev. om det er salg eller svindel. Får ikkje så mange telefonar frå ukjente nummer at det er eit stort problem. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. september 2021 Forfatter Del Skrevet 26. september 2021 1 hour ago, Kjell Olaf Winther said: Hvis du blir oppringt fra et nummer som vil selge deg noe, så vil du ikke se det. Men det er jo ditt valg. Om jeg ikke får opp hvem som ringer, når de ringer, så vet jo ikke jeg om det er en selger eller en viktigere samtale med ukjent nummer. 1 Lenke til kommentar
Doge Skrevet 27. september 2021 Del Skrevet 27. september 2021 (endret) Du kan bruke 180.no appen. Den viser "live" når en selger ringer, men ikke privatperson. Husk å aktivere funksjonen under Innstillinger --> Telefon --> Identifisere og blokkere anrop --> 180.no Endret 27. september 2021 av Doge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå