overwatch Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 https://www.dagbladet.no/nyheter/kokaos-folk-besvimer/74269285 Sier ikke mer. 5 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 Synes det er litt komisk, at vi alle har fulgt regjeringens anbefalinger med stoisk ro i så lang tid, og så pusher regjeringen alle ut i gatene for å klemme og innta byen, og så gjør vi jaggu det på kommando og. Sikkert god stemning, men det har da ikke vært helt umulig å dra på byen de siste måneder, tvert imot, men jeg skjønner og at det blir en slags kollektiv feiring når Corona endelig "er over". Får håpe vi slipper nedstengiing om en måneds tid pga høye smittetall 2 Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 Flaut å være norsk når man ser dette i utenlandsk media. 9 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 Idioter er mildt sagt. Komplett retard spør du meg. 6 Lenke til kommentar
lada1 Skrevet 26. september 2021 Del Skrevet 26. september 2021 (endret) Her virker det som at flere en meg synes at denne "åpningen av samfunnet" hauses opp noe fryktelig i massemedia og at enkelte følger etter. Slagordet er "nå kan vi endelig drikke pils og klemme hverandre" (jeg for min del klarer meg godt uten klemming og øl). Litt enkel konspiratorisk tenkning tilsier at her er det utebransjen, reiselivet o.l. som står bak - store penge-interesser i bransjer som fysisk sett ikke er så livsviktige. Det er kanskje lettere nå for ungdom å dra på sjekkern på byen, og det har jeg forståelse for, men *det* er vel ikke hele greia i denne opphausingen? Jeg synes det var riktig ille å se på Petter Stordalen sitt arrangement som inkluderer god dekning av han på NRK. Riktig ille. Endret 26. september 2021 av lada1 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. september 2021 Del Skrevet 26. september 2021 Ironisk hvor mange som ikke forstår at det er sånn det blir når ALLE må på byen samtidig, bare fordi samfunnet har blitt gjenåpnet Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. september 2021 Del Skrevet 26. september 2021 Ironisk at mange unnskylder dårlig oppførsel. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. september 2021 Del Skrevet 26. september 2021 Klarer ikke helt å se at dette var den aller beste måten å håndtere gjenåpning på.. Får testet vaksineeffekten i stor skala da. 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 26. september 2021 Del Skrevet 26. september 2021 Ifølge politiet i Oslo var dette mindre problematisk enn en vanlig nyttårsaften, men journalistene skal vel ha noe å skrive om. 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. september 2021 Del Skrevet 26. september 2021 Tror ikke det er noen her inne som gjør tiltak for å hindre besviming i et folkekaos, så å kalle dem idioter fremstår som litt arrogant. De fleste som var ute i går var nok forberedt på kaos og folkemengder, men hvem tåler ikke det? 5 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. september 2021 Del Skrevet 26. september 2021 Har aldri forstått hva som er så attraktivt med å gå ut på byen for å stå timevis i kø og menge seg med hundrevis av mennesker. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. september 2021 Del Skrevet 26. september 2021 Det er ikke noe jeg synes er en god bruk av helga, men folk er forskjellige. 1 Lenke til kommentar
Galaxyx32 Skrevet 26. september 2021 Del Skrevet 26. september 2021 Ja, tenk frivillig gå ut og stå i kø med en haug svette fulle folk som står og puster deg i nakken og roper og skriker i ørene dine så du får hodepine 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. september 2021 Del Skrevet 26. september 2021 Galaxyx32 skrev (Akkurat nå): Ja, tenk frivillig gå ut og stå i kø med en haug svette fulle folk som står og puster deg i nakken og roper og skriker i ørene dine så du får hodepine De som er svette, fulle og roper har det nok gøy. 1 Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 26. september 2021 Del Skrevet 26. september 2021 33 minutes ago, Gavekort said: De som er svette, fulle og roper har det nok gøy. Faktisk ganske gøy å se dem drikke seg drita, sloss seg imellom, besvime og falle over ende fra sidenlinjen, også. 😉 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. september 2021 Del Skrevet 26. september 2021 fivebigcities skrev (30 minutter siden): Faktisk ganske gøy å se dem drikke seg drita, sloss seg imellom, besvime og falle over ende fra sidenlinjen, også. 😉 Også kjent som sadisme. 2 Lenke til kommentar
clink Skrevet 26. september 2021 Del Skrevet 26. september 2021 Folk er idioter? OK. Hva med politikerne/byråkratene som styrer det idiotiske teateret? Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 26. september 2021 Del Skrevet 26. september 2021 18 minutes ago, Gavekort said: Også kjent som sadisme. Kall det hva du vil. Jeg tenker at "skadefryd" holder. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. september 2021 Del Skrevet 26. september 2021 Hvor bra eller dårlig de har håndtert gjenåpningen får være opp til andre å avgjøre, styresmaktene kunne sikkert gjort det bedre. Men folket som desperat lengter etter å feste og være på by'n sammen med kompiser, gjør ikke hverken seg selv eller andre noen tjeneste når hvert eneste festglade menneske skal ut på by'n samme dag som det blir gjenåpnet. Det ble vel akkurat sånn sist det ble gjenåpnet også hvis jeg ikke huysker feil. Folk strømmet ut og skulle på fjellet, skianlegg, hytta og fandens oldemor det sekundet det ble grønt lys. Resultatet var at smittetallene gikk i været som en SpaceX-rakett. Får håpe det blir annerledes denne gangen selv om jeg ikke har rare forhåpninger. Altfor mange som virker som de MÅ lære på den harde måten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå