Gå til innhold

Sapphire 9700 Pro, hva får jeg?

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

18-19hundre vil jeg tro.. Og NEI, 9600xt er ikke bedre.. Om du bytter ut skjermkort nå for en annen grunn en at du er 3dmark freak så synes jeg du er litt tvilsom ;) 9700pro holder lenge til absolutt alle spill som er ute på markedet nå.

Lenke til kommentar

Tomshardware har hatt en stor test av mange skjermkort, du kan lese om den HER der vil du se at i de fleste spilla vil 9700 PRO banke 9600XT kortet. Det er bare de beste 9800 kortene som slår 9700 PRO kortet. Ingen av testene kommer 9700 PRO kortet dårligere enn nr. 10. Og det med et kort som ble lansert sommeren 2002. i den første testen UT 2003 fikk 9700 PRO 98 fps mens 9600XT 70 FPS, det er vel en klart bedre score.

Ronnie

Lenke til kommentar
18-19hundre vil jeg tro.. Og NEI, 9600xt er ikke bedre.. Om du bytter ut skjermkort nå for en annen grunn en at du er 3dmark freak så synes jeg du er litt tvilsom ;) 9700pro holder lenge til absolutt alle spill som er ute på markedet nå.

Hadde ikke tenkt å bytte, jeg bare lurte på det :roll:

Lenke til kommentar
For det første så KNUSER Radeon 9600 PRO 9600 XT kortene.

Og for å svare på det andre spørsmålet ditt så burde du få rundt 2000,- kr for det. Kanskje litt i underkant om det blir vanskelig?

Du mener vel at RADEON 9700 knuser XT 9600! AM I RIGHT?

Lenke til kommentar
For det første så KNUSER Radeon 9600 PRO 9600 XT kortene.

Og for å svare på det andre spørsmålet ditt så burde du få rundt 2000,- kr for det. Kanskje litt i underkant om det blir vanskelig?

Du mener vel at RADEON 9700 knuser XT 9600! AM I RIGHT?

10 points

Lenke til kommentar
9600XT er mye dårligere.

9600XT har raskere hastigheter, men 9700pro har 256 bit minnebuss i forhold til 9600XT som har 128bit, og 8 pixel pipelines der 9600XT har 4.

)700pro er en skikkelig tungvekter så de som har slike kort har noe som duger meget bra fremover om en ikke er superkresen :thumbup:

Lenke til kommentar

Er Radeon 9700 kortene fortsatt så "up to date"? Jeg hadde avtalt med en kar som hadde satt ut annonse på bruktmarked.no, det var et Radeon 9700 kort. Han skulle treffe meg i dag, men i natt hadde han sendt mail om at han hadde solgt kortet til en annen kar. Så nå sitter jeg her utens kjermkort og skal bygge ny pc. Er Radeon 9700 verdt å gå for? Jeg har max 1700 til å bruke på skjermkort.

Om det er noen som har et til salgs, ta gjerne kontakt.

Lenke til kommentar
Er Radeon 9700 kortene fortsatt så "up to date"? Jeg hadde avtalt med en kar som hadde satt ut annonse på bruktmarked.no, det var et Radeon 9700 kort. Han skulle treffe meg i dag, men i natt hadde han sendt mail om at han hadde solgt kortet til en annen kar. Så nå sitter jeg her utens kjermkort og skal bygge ny pc. Er Radeon 9700 verdt å gå for? Jeg har max 1700 til å bruke på skjermkort.

Om det er noen som har et til salgs, ta gjerne kontakt.

Radeon 9700 PRO er jo det som kommer under 9800.

Kortet ligger over mellomklasse i dag og har enorm ytelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...