MixMaster Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Har nå fått meg ett abit nf7-s rev.2.0, da det "gamle" hk´et mitt, ett ep-8rda3+ døde ut. Men problemet mitt er som sagt at de "standof"-greiene som skal i hullene rundt socketen ikke passer.. Hos thermalright.com står det at du skal bruke begge plastik-"washerne", men de passer ikke noe bedre oppi hullene fordet. Står også noe om custimised standofs til nf7-s, men dette fulgte ikke med til ribba mi? Hvordan får jeg i så fall tak i de? Kan være jeg ikke har ALLE delene lenger, men det stod på hjemmesida til thermalright at det bare fulgte med 5 standofs.. Kan hende jeg er dum, men jeg trenger litt hjelp. Jeg vet at det er mange her på forumet som bruker slk 900 sammen med nf7-s rev.2.0, så det hadde vært fint med noen visdomsord. Endret 8. januar 2004 av MixMaster Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Kan noen vær så snill å svare? Viss jeg er dum i hue og ikke skjønner noen ting, så si det. Hvis dere ikke skjønner hva jeg mener så gi et hint.. Har litt lyst til å få sammen maskina igjen i dag.. Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Okey, dette blir trippelpost, men det driter jeg i. Skal jeg rett og slett bare tvinge dem gjennom hullene?? De går igjennom hvis jeg tvinger dem, men da vil det bli veldig vanskelig å skru dem fast i x-plata under.. Er det sånn folk her har gjort det? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 svært så utolmodig da, mitt tips er å bare skru de gjennom forsiktig, bare ikke skruene kommer borti HK... Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 mitt tips er å bare skru de gjennom forsiktig, bare ikke skruene kommer borti HK... Er jo det som er poenget at de skal komme borti hk, cpu-kjøleren skal jo sitte fast. Jeg har montert den før, og er ikke noob (kanskje litt da ) Er bare det problemet at den delen av skruene som skal gjennom HK er for breie på grunn av at abit nf7-s har andre dimensjoner på hullene rundt socketen, jeg lurer bare på åssen folk har klart å feste ribba til HKet.. Skal ha med maskina til en kamerat i helga så jeg må nesten bli ferdig i kveld, desuten har jeg noe lekser.. Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Problem løst. Pusset litt på de "standoffene". Lenke til kommentar
Irons Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hehe om du ser på hjemme sia står det der, det finnes egene standoffs til nf serien( har samme problem selv) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 mitt tips er å bare skru de gjennom forsiktig, bare ikke skruene kommer borti HK... Er jo det som er poenget at de skal komme borti hk, cpu-kjøleren skal jo sitte fast. joa, den skal sitte i skrue hullene i HK, men på de hullene er det slike "sølvfargede" saker ca 4mm rund hullet og det er ike så fint å komme borti HK med en skarp kant utenfor det området der og det kommer fra erfaringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå