Arodem Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Får selskap av blant andre Jack Black, Seth Rogen og Anya Taylor-Joy. Chris Pratt spiller Mario i den kommende Super Mario-filmen Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 24. september 2021 Del Skrevet 24. september 2021 Så, Charles Martinet er med, men Chris Pratt spiller Mario? Forvirra. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. september 2021 Del Skrevet 24. september 2021 Han er vel for gammel nå, men skulle hatt han her i rollen! 1 Lenke til kommentar
Dberg Skrevet 24. september 2021 Del Skrevet 24. september 2021 Jeg håpa på en "verdig" oppfølger til Mario Bros filmen når jeg leste overskrifta. Nedtur at det er animert. Det kan jo risikere å bli en bra film da. Lenke til kommentar
Lord_Kremmerhus Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 sedsberg skrev (På 24.9.2021 den 10.30): Han er vel for gammel nå, men skulle hatt han her i rollen! Problemet er vel heller at han er for fengslet. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 27. september 2021 Del Skrevet 27. september 2021 Synd at rollelisten er så Hollywood-fiksert, men sånn har det desverre blitt i de store animasjonsproduksjonene. Det er mange profesjonelle stemmeskuespillere som kunne gjort en kjempejobb med dette universet. Når det er sagt, synes jeg at rollelisten virker bra. Chris Pratt som Mario høres litt merkelig ut, men det kan hende han har en god vri på rollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå