akelbo Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Introduseres i oktober sammen med et knippe Sega Mega Drive-spill. Nintendo 64-spill kommer til Switch i et nytt Online-abonnement Lenke til kommentar
svenka Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Noen andre som også la merke til Banjo Kazooie?? 😯 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Hmm. Nå når du sier det.. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Det var nevnt under titler som er planlagt for framtiden. De nevnte: Majora's Mask, Mario Golf, Pokemon Snap, F-Zero X, Kirby 64 The Crystal Shards, Paper Mario og Banjo-Kazooie er titler som er planlagt. Lenke til kommentar
Dumdomdam Skrevet 24. september 2021 Del Skrevet 24. september 2021 Dette er det jeg har ventet på siden jeg kjøpte min Switch 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. september 2021 Del Skrevet 24. september 2021 Må man beholde dette abonnementet til evig tid for å få disse spillene? Jeg vil heller kjøpe ett og ett spill.. Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 24. september 2021 Del Skrevet 24. september 2021 Endelig OOT på Switch! 🎉🎉 Håper Pokemon stadium 1 eller 2 blir inkludert i fremtiden. 🤞 Lenke til kommentar
Querran Skrevet 24. september 2021 Del Skrevet 24. september 2021 Godt de ikke kommer med noe nytt. Steike jeg er ganske lei av gamle ting som blir forsøkt å tjene nye penger på. Dette gjelder ikke bare switch, men Sony gjør akkurat det samme... Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. september 2021 Del Skrevet 24. september 2021 Nimrad skrev (1 time siden): Må man beholde dette abonnementet til evig tid for å få disse spillene? Jeg vil heller kjøpe ett og ett spill.. Ja. Enn så lenge må du ha abonnementet for å kunne spille dem på Switch. Skulle gjerne sett man fikk muligheten til å kjøpe dem også. Det hadde blitt ramaskrik om tjenester som EA Play eller Game Pass fungerte på samme måten som NSO. Lenke til kommentar
Arbehsmann Skrevet 24. september 2021 Del Skrevet 24. september 2021 Litt kjedelig trend at alt skal leies og ha månedlige abonnementer. Begynner å bli mange av av disse allerede og flere skal det nok bli. Må snart snekre egne skjema for å holde oversikt over aktive abonnementer mtp. Netflix, HBO, Amazon, ea play, gamepass, WoW, ubisoft, ps plus, Xbox live, switch online og kanskje noen streamingtjeneste av spill også 🥵😰 Lenke til kommentar
MrCuddles Skrevet 24. september 2021 Del Skrevet 24. september 2021 Den einaste måten å nyte desse spela skikkeleg er med ein sleten N64-kontroller i neven og ein høgfrekvent CRT-TV foran seg. Eit månedsabonnement for ein emulator skjønar eg ikkje heilt hypen bak. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. september 2021 Del Skrevet 24. september 2021 2 hours ago, Querran said: Godt de ikke kommer med noe nytt. Steike jeg er ganske lei av gamle ting som blir forsøkt å tjene nye penger på. Dette gjelder ikke bare switch, men Sony gjør akkurat det samme... Ja nå kan de selge deg nøyaktig de samme gamle spillene hver måned! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå