cdrom Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Har 3 alternativer: -Sette inn en center -Sette inn en lik høyttaler lik som surroundhøyttalerne -Som over, bare 2 istedenfor 1 med litt mellomrom fra hverandre (serie eller paralellkoblet alt etter som) Noen synspunkter? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hva slags ''rundsystem'' høytalere bruker du? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Det er vel vanlig med en center bak. Som andrevalg ville jeg hatt én surroundhøyttaler der. Ved 7.1 bruker man 2 ekstra surroundhøyttalere. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 hva slags ''rundsystem'' høytalere bruker du? se her for specs Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Det er vel vanlig med en center bak. Som andrevalg ville jeg hatt én surroundhøyttaler der. Ved 7.1 bruker man 2 ekstra surroundhøyttalere. Jeg vet også at i visse konfigurasjoner brukes det 2 høyttaler bak som deler et monosignal i en 6.1 konfigurasjon. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) to høyttalere bak som deler et monosignal... Jeg fant bildet på en side som omhandlet 6.1. men det er jo uansett nesten identisk med et 7.1 oppsett. Endret 8. januar 2004 av cdrom Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Helgen gikk med til et lanparty der mange kamerater var med og vurderte hva som var best. En vanlig center, en vanlig surroundhøyttaler eller 2 vanlige surroundhøyttalere. De var enig med meg at man slettes ikke trengte noen høyttaler(e) i midten bak. Det blei mye bedre uten! 5.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå