enhuso Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Er det noen som vet hva Komplett driver med for tiden? Nå har ordren min stått til plukking i 4 dager!!!! Noen andre som har opplevd dette i det siste ??? Har sendt en mail til de, venter på svar........... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Kanskje han som skulle plukke ut varen din har gått seg vill på lageret. Lagerarbeider "Missing In Action" Nei, men seriøst. Har skjedd meg før også. En largervare sto på plukkliste i 4-5 dager før den ble sendt Endret 8. januar 2004 av Spaz Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg har irritert meg over det samme, bestilte 4., ble pakket nå... Men bare vent, du får den nok pakket... Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Når man ser det lageret de har så er det sikkert mulig og gå seg vill. Hvis en man ikke melder seg etter noen dage så sender de sankt.Bernards hunder ut på søk. Lenke til kommentar
enhuso Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Hva med å utstyre lagerfolka med bærbar GPS ??? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) hehe ja kanskje det hadde vært noe, men serriøst, komplett folka har veldig masse å gjøre hele tiden... edit : se postene da... 777 the number of the pus (not the beast:P) Endret 8. januar 2004 av ballemann Lenke til kommentar
hifiman Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Samma Skjedde til meg på Komplett.no ... Pakka har stått på plukkliste i 3 Dager nu!! Venter ennda ... Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 tror de har vareoptelling Lenke til kommentar
eln Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 jeg bestilte den sjette 5dager nå.. *sender mail* ringte de på Torsdag. forklaringen var att de hadde overbelastning av bestillinger ellernoe vudere å ansette flere folk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå