AfterGlow Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Mer krutt: Dette er den nye utgaven av Microsofts brettbare Android-mobil Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Jeg er litt fristet med å kjøpe en når de kommer med en telefon med Windows. 2 Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Jeg savner fortsatt Lumia-telefonen min. Håper Microsoft prøver seg med mobil med eget OS igjen. Lenke til kommentar
XIFXEGLO Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 "Hey google" og google søkemotor. Hva skjedde med Cortana? Bing? Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Nå som W11 kommer og det etterhvert blir mulig å kjøre Android-apper i Windows, så forventer jeg nesten å se en Lumia med Windows igjen. Lenke til kommentar
Selvstendigsaas Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Jeg tipper ms kommer sterkt tilbake om ikke så veldige mange år når apper tilhører historien og alt er tilgjenlig som pwa rett fra produsenten uten behov for godkjenning og "løsepenger" for å kunne levere til brukere. Lenke til kommentar
quantum Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 ilpostino skrev (På 23.9.2021 den 13.19): Jeg er litt fristet med å kjøpe en når de kommer med en telefon med Windows. De var jo på vei til noe bra i forrige runde tror jeg, men så stoppet det helt opp. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 Jeg bruker Microsoft Launcher på Android mobilen og fornøyd med grensesnittet der, det er helt vanlig Android i utseende. Det er mulig å justere på det meste så jeg har nok endret litt fra det som er default. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 Henger meg på resten, når den kommer med W11. Spam Panos på Twitter 😁 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå