KANE2009 Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 Han var ikke den eneste det ble klaget på (hele Liverpool spilte stygt ifølge denne idioten). Så, fei for egen dør eller sitt stille i båten og hold kjeft. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 KANE2009 skrev (6 minutter siden): Var ikke så lenge siden et par Arsenal supportere (ikke dere gamle gutta, de nye konspirasjonsteoretikerne) pratet om at Liverpool spilte så sykt stygt etc. Vel, det har flydd et par taklinger som er oransje alt her, og de er det Arsenal som har stått for 😉 Konspirasjon? Dagens! Anbefaler deg å ta titt The Athletics Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2022 blured skrev (18 minutter siden): Imponerende hvor ballsikker Ødegaard er. Satt og lot meg imponere selv, spesielt pasningsspillet og ballsikkerhetn. Utrolig hvor bra han er nå, øyne i nakken denne kampen her. Har telt 4-5 brudd også, han leser spillet veldig godt! Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 fox skrev (2 minutter siden): Konspirasjon? Dagens! Anbefaler deg å ta titt The Athletics Der var du ja. Få med deg Mannen1 også nå så er dreamteamet på plass 🤣 2 Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 Hehe, moroklumpen. Siden du er ikke oppegående nok til å gå inn og lese artikkelen, så fikser jeg det for deg https://theathletic.com/3079554/2022/01/20/liverpool-covid-19-confusion-and-the-arsenal-match-that-didnt-need-to-be-called-off/?source=user_shared_article si meg, er det en konspirasjon? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 Sannsynligvis skade på Matip. Nothing new 🤣 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 fox skrev (Akkurat nå): Hehe, moroklumpen. Siden du er ikke oppegående nok til å gå inn og lese artikkelen, så fikser jeg det for deg https://theathletic.com/3079554/2022/01/20/liverpool-covid-19-confusion-and-the-arsenal-match-that-didnt-need-to-be-called-off/?source=user_shared_article si meg, er det en konspirasjon? Jeg har ikke tenkt å lese en hel artikkel for å svare deg på det spørsmålet, men det du og flere andre har sagt om FA, dommere og COVID (at hele Liverpool-apparatet har jukset med prøvene) er åpenbare konspirasjonsteorier og bare bullshit. "Siden du er ikke oppegående nok" er forøvrig ikke korrekt setningsoppbygging så kanskje greit å ha ting litt på stell før du begynner å snakke om hvor oppegående andre er din sopp 🤣 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 Kan dere starte en egen tråd for fotball og konspirasjonsteorier? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 Nope. Har ingen interesse av å diskutere de faktiske konspirasjonsteoriene annet enn å si at de er bullshit så for meg er diskusjonen over. Det er også relevant ifht. Kampen som spilles nå mtp. Covid-prøvene som gjorde at kampen ble utsatt etc. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 Begynner å bli dårlig tid om vi skal putte 2. Savner partey på midten. Vi kommer i angrep, men blir liksom ikke noe ut av angrepene. Pool burde jo etterhvert hatt 3-4 her. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 Hva er det kommentatorene babler om? De bommer gang på gang med feil lag og feil navn på spillerene Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 barezell skrev (3 minutter siden): Begynner å bli dårlig tid om vi skal putte 2. Savner partey på midten. Vi kommer i angrep, men blir liksom ikke noe ut av angrepene. Pool burde jo etterhvert hatt 3-4 her. Tja, nå driter jo vi oss ut hver gang vi er foran mål (dvs. Etter det første målet) så ligger jo litt i luften at Arsenal får et og vi får en spennende avslutning her. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 Dagner skrev (1 minutt siden): Hva er det kommentatorene babler om? De bommer gang på gang med feil lag og feil navn på spillerene Tragisk. They have one job! 😅 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 Dagner skrev (1 minutt siden): Hva er det kommentatorene babler om? De bommer gang på gang med feil lag og feil navn på spillerene Mye å se frem til i 22-23 sesongen. Men har høy risiko for gullkorn fra Roar også da. Litt verdt det. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 Partey inn. Tipper et par solide lang skudd som er 10-15m over😂 Peise på nå. Martinelli har vært konge. Bare synd det ikke har blitt noe ut av det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 Jota jota Jota. ^^ Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 Den var meget close. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 Jota er rett og slett god 😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå