Gå til innhold

Kamptråd - FA-cupen og Ligacupen 21/22

Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
KANE2009 skrev (6 minutter siden):

Var ikke så lenge siden et par Arsenal supportere (ikke dere gamle gutta, de nye konspirasjonsteoretikerne) pratet om at Liverpool spilte så sykt stygt etc. Vel, det har flydd et par taklinger som er oransje alt her, og de er det Arsenal som har stått for 😉

Konspirasjon? Dagens! Anbefaler deg å ta titt The Athletics

Lenke til kommentar
fox skrev (Akkurat nå):

Hehe, moroklumpen. Siden du er ikke oppegående nok til å gå inn og lese artikkelen, så fikser jeg det for deg

https://theathletic.com/3079554/2022/01/20/liverpool-covid-19-confusion-and-the-arsenal-match-that-didnt-need-to-be-called-off/?source=user_shared_article

si meg, er det en konspirasjon? 

Jeg har ikke tenkt å lese en hel artikkel for å svare deg på det spørsmålet, men det du og flere andre har sagt om FA, dommere og COVID (at hele Liverpool-apparatet har jukset med prøvene) er åpenbare konspirasjonsteorier og bare bullshit. "Siden du er ikke oppegående nok" er forøvrig ikke korrekt setningsoppbygging så kanskje greit å ha ting litt på stell før du begynner å snakke om hvor oppegående andre er din sopp 🤣

Lenke til kommentar
barezell skrev (3 minutter siden):

Begynner å bli dårlig tid om vi skal putte 2. Savner partey på midten. Vi kommer i angrep, men blir liksom ikke noe ut av angrepene. Pool burde jo etterhvert hatt 3-4 her.

Tja, nå driter jo vi oss ut hver gang vi er foran mål (dvs. Etter det første målet) så ligger jo litt i luften at Arsenal får et og vi får en spennende avslutning her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Dagner skrev (1 minutt siden):

Hva er det kommentatorene babler om? De bommer gang på gang med feil lag og feil navn på spillerene 

Mye å se frem til i 22-23 sesongen. 

Men har høy risiko for gullkorn fra Roar også da. Litt verdt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...