Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 Everton ute med 0-4 i sekken mot Crystal Palace. Ouch Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 Virker ikke som lamps får det helt til gitt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2022 Lampard imponerte hverken med Derby, Chelsea eller hittil med Everton. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 Lampard kom vel til playoff kvalikk med Derby i hans første(?) sesong så vil si han imponerte der hvertfall. Tapte finalen mot Villa om jeg ikke husker feil. Men ikke fått det til helt etter det. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2022 ReaveЯ skrev (4 minutter siden): Lampard kom vel til playoff kvalikk med Derby i hans første(?) sesong så vil si han imponerte der hvertfall. Tapte finalen mot Villa om jeg ikke husker feil. Men ikke fått det til helt etter det. Derby kom på sjetteplass sesongen før, og på sjetteplass i Lampards sesong. De brukte mye penger og fikk låne store talenter fra Chelsea sommeren før. Jeg synes ikke det var så veldig imponerende. Det jeg lot meg imponere av med Lampard i Chelsea er hvordan han fikk noen unge spillere til å prestere. Ellers tok han Chelsea fra tredjeplass til fjerdeplass. 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 barezell skrev (5 timer siden): Virker ikke som lamps får det helt til gitt. Fokuserer på ligaen? viktigere det. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 Golf'ern skrev (1 time siden): Fokuserer på ligaen? viktigere det. Ikke akkurat fått det til der heller da? Selv om de tok 3 poeng med en mann mindre sist. Fortsatt tidlig da, kan endre seg selvsagt. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 21. mars 2022 Del Skrevet 21. mars 2022 13 hours ago, barezell said: Ikke akkurat fått det til der heller da? Selv om de tok 3 poeng med en mann mindre sist. Fortsatt tidlig da, kan endre seg selvsagt. Tror ikke det er så lett å få til noe med Everton da. De brukte vel omtrent ingenting på nye spillere i sommer. Når det er sagt har jeg alltid vært forundret over at enkelte britiske managere som aldri imponerer stort allikevel alltid ser ut til å få nye jobber. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 21. mars 2022 Del Skrevet 21. mars 2022 barezell skrev (14 timer siden): Ikke akkurat fått det til der heller da? Selv om de tok 3 poeng med en mann mindre sist. Fortsatt tidlig da, kan endre seg selvsagt. Sant, men så lenge han holder plassen er det vel godt nok, tok over en synkende skute. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. april 2022 Del Skrevet 17. april 2022 Hvem møter Liverpool i finalen. Vært gøy med palace, Liverpool har liksom "runda" Chelsea i finaler Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. april 2022 Forfatter Del Skrevet 17. april 2022 Hadde vært kult med Palace. Og at de vinner. Med unntak av i fjor (Leicester) må vi ni år tilbake til sist noen utenom Big Six vant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. april 2022 Del Skrevet 17. april 2022 Skaffet meg billett til finalen så håper Liverpool vinner. 😊 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. april 2022 Forfatter Del Skrevet 17. april 2022 (endret) Slettet-D7I5Gr2 skrev (49 minutter siden): Skaffet meg billett til finalen så håper Liverpool vinner. 😊 Kult Tror det er rimelig gode muligheter for at du får se Liverpool med pokal på Wembley. Da slipper du også å se kampen gjennom den grusomme kameravinkelen de kjører på Wembley i cupen. Kameraet er jo ti meter til høyere for midtstreken! Hvordan er det mulig å gjøre det sånn, jeg skjønner det ikke? Er ikke sånn på landskampene. Endret 17. april 2022 av Snikpellik Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 17. april 2022 Del Skrevet 17. april 2022 1 hour ago, Slettet-D7I5Gr2 said: Skaffet meg billett til finalen så håper Liverpool vinner. 😊 Daaamn Daniel! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 17. april 2022 Del Skrevet 17. april 2022 (endret) Slettet-D7I5Gr2 skrev (12 timer siden): Hvem møter Liverpool i finalen. Vært gøy med palace, Liverpool har liksom "runda" Chelsea i finaler Kjedeligste finalen i fotball? 😛 Endret 17. april 2022 av Golf'ern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 Come on Reds! Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 Må du faen meg synge gjennom kampen! 😁 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå