Lifeform Skrevet 22. september 2021 Del Skrevet 22. september 2021 Hei, Flytta inn i en leilighet her men sliter da med at dusjen lekker som på bildet og videoen. Noen som har peil på hvordan dette kan fikses, eller om man må bytte ut hele batteriet ? IMG_0463.MOV Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. september 2021 Del Skrevet 22. september 2021 Finner du ut hva den heter? Står produsentens navn og evt. modellnummer på den? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. september 2021 Del Skrevet 22. september 2021 Går det an å fjerne dekselet i midten av krana? Kanskje er det en skrue under der du kan stramme på. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. september 2021 Del Skrevet 22. september 2021 Da vannkrana i håndvasken min (ny ca. i 2005) ble utett, googlet jeg produsenten GROHE. Fant at Megaflis var forhandler av dette merket, og kjøpte ny innmat. Kan byttes selv uten avanserte verktøy. Altså, krana er den samme, men jeg byttet det som er inni. Kostet noen hundre, men den er nå god som ny. Jeg kjenner ikke merke og modell på din, men det kan godt hende at du kan bytte en del inni uten rørlegger. Finn ut hva den heter, de har gjerne et merkenavn. Så googler du hvem som har reservedeler, evt. tegninger hvordan den ser ut inni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå