LeGranDuc Skrevet 22. september 2021 Del Skrevet 22. september 2021 Har fått litt problemer med bluetooth etter en firmware oppdatering for en stund siden. Jeg får ikke lenger til og ringe via bluetooth i bilen. Tidligere kunne jeg trykke 2 ganger på play/pause knappen i bilen for og ringe sist oppringt nummer. Dette fungerer ikke lenger. Byttet adapteren i bilen også nå nettopp, men det hjalp ikke. Har lett i innstillinger, men klarer ikke finne noe som skulle blokkere ringemuligheten. Hvis jeg trykker på mobilen får jeg lyd i bilen, så det er kun oppringing som er problem. (Ringer til porten på jobb) Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 26. september 2021 Del Skrevet 26. september 2021 på min telefon velger jeg hvilke BT funksjoner jeg skal ha på hver enhet via --innstillinger -> tilkoblede enheter -> tannhjul på BT enhet jeg vil endre innstillinger på. dobbeltsjekk at funksjonene du har lyst til å bruke er aktivert Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 26. september 2021 Forfatter Del Skrevet 26. september 2021 Har sjekket disse innstillingene. Har 3 valg, hvor alle er på. Telefonsamtaler, Medielyd og Kontaktdeling. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 27. september 2021 Del Skrevet 27. september 2021 da vet jeg ikke. du har sikkert forsøkt å slette den og legge den til igjen Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 4. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2021 Problemet løste seg etter en system oppdatering. Da var det nok Sony som gjorde noe feil på forrige oppdatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå