Gå til innhold

Spørsmål rundt matbudsjett

Gjest ef168...090

Anbefalte innlegg

Salvesen. skrev (1 time siden):

To brød og noen egg i uken?? Det er vell langt i fra nok energi

Mulig vedkommende sniker med seg litt middag og diverse fra foreldre eller andre tilgjengelige matfat; slik som jobb. 

En annen ting som ikke er nevnt, som jeg varmt vil anbefale er dumster diving. I en by eller mindre tettsted er dette ganske enkelt. Nå er det også rette tiden og begynne med slikt, da temperaturene blir lavere og det derfor er mindre lukt ute. 

Jeg drev med dette i et par år. Før jeg flyttet til et lite tettsted, og dermed ikke kan drive med dette her jeg nå bor. Men anbefales sterkt. Du blir garantert overrasket over hvor mye du finner. Søk litt på nett rundt dette. Enkelte måneder klarte jeg meg på 300 kr,- i måneden (!). Altså ikke i uka. Men pr måned. Jeg spiste egg, laks og biff og lignende daglig. Fisk holdt jeg meg unna. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk Kupp-appen og sjekk tilbudsaviser, registrer deg i Æ-appen til Rema om du har en butikk i nærheten. 10-på-topp-lista i Æ-appen gir deg 10% rabatt på varer du kjøper ofte, de kommer med forslag på hva som kan passe men du velger selv hvilke varer du vil ha i din liste. Dermed kan du ha lista full av basisvarer som kjøttdeig, ost, toalettpapir, vaskemidler, pålegg osv som koster litt, er du obs på hva du handler hvor vil du spare på hver handletur.

Lenke til kommentar
  • ilpostino endret tittelen til Spørsmål rundt matbudsjett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...