Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

SMC Router, gjør linje ustabil!

Anbefalte innlegg

jeg har en: SMC Barricade (SMC7008ABR). Jeg har internett fra ngt også. Når jeg plukker inett rett i dataen fungerer allt som det skal, men når jeg plugger inetten inn i routeren og en tp kabel fra den til min data så begynner linjen å hakke. altså; den er stabil og rask i 20 sek, så kommer det 1 sekund hvor den stopper helt opp, så er den fin i 20 sek igjen, så stopper den 1 sekund. dette er J***** irriterendes når jeg skal spille, og når jeg har lan.

Har prøvd flere tp kabler, flere pc'er, prøvd og oppdatere med siste firmware (eller hva det heter) og sletta det og allt mulig jeg vet om :)

Noen som vet hva feilen kan være? :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme problem med en SMC 2804 trådløst access punkt. Har i dag gått over til min gamle CNet switch og linjen ble mye bedre. Nå bruker jeg kunn den trådløse delen i SMC routeren samt at jeg har koblet internt på en av portene i stede for wan porten. Jeg hadde et innlegg vedrørende tv streaming fra TV2. Dette ser ut til å være løst.

Lenke til kommentar

Jeg plages med dette fenomenet på min bærbare. Den er koblot opp mot et SMC acesspoint 2455W. Denne acesspointet er igjen koblet inn i en SMC 7004BR ruter.

For hvert 5 minutt bryttes linjen og opprettet ny linje igjen. De andre PC'en som er koblet dirrekte til ruterer plages ikke med dette fenomenet. Har ikke prøvd andre kabler, men jeg har forsøkt forskjellige konfigurasjoner både på acesspoint og ruter uten hell.

Dersom noen har noe erfaringer med dette så er jeg mottaklig for gode råd. :(

Endret av John Kr
Lenke til kommentar

jeg har også en SMC 7004BR router , samme med en kompiss av meg, ingen av oss har noen form for problemer.. Hat siste firmware...

Sitter med telenor adsl og alt er dønn stabilt

Connection Time 177:45:44 og fremdeles oppe :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...