neskvikk Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Må nok dessverre joine "haterne".. Det er ikke noe bra program, selv om det kan være underholdende. Det er forutsigbart, og enkelte ganger elendig skuespill. Jeg må rette meg selv; det er oftere elendig skuespill enn det er bra. Likevel, Hotell Cæsar er bedre enn "Venner og fiender".... To ganger bedre. Konklusjon: Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hotel hva for no??? Hva er dette for et tv programm? Har jeg gåt glipp av no. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jepps, det er en norsk såpeserie som har gått på TV2 de siste årene. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Æ synas cÆsAr E' konge .. Æ kann itje få nåkk av dæn! (det viser hva jeg synes om nynorsk (liten kommentar til nynorsk tråden du lagde i søppel)) [offtopic]Her presterer du å ikke skrive eit einaste typisk nynorskord i en setning som skal vise ditt hat mot nynorsk! må si eg vert utrolig frustrert og forbanna over kor lite noken personar veit om nynorsk! det du skrev der var dialekt! kanskje dialekta frå ein plass der dei har nynorsk som hovudmål, men likevell dialekt! Noe trønderdrit lignet det på! sjøl har eg nynorsk som hovudmål men både skriv & snakkar ei lett blanding! på forumet her har eg tatt hensyn til trangsynte bokmålsfolk og skrevet bokmål sjøl![/offtopic] Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Da Hotell Cæsar begynte, presset de bort M*A*S*H som ble sendt til den tiden før. Det blir aldri tilgitt Ok. Skal prøve å se på det med et åpent, upartisk sinn............ ...........Nope! Er og blir et møkkaprogram med dårlig handling og tilsvarende dårlige skuespillere. Sorry! Thats the way it is! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hei..... Kven synast at Hotel cæsar er eit kult program?=)????si meningane dykks...vil gjerne høyre dei.... Lenke til kommentar
Frøken Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hotel Cæsar er omtrent like kul som Britney Hotel Cæsar har potensiale, men først må Andrine ["Pappa har sagt at nu har sola kåmmet fræm bakom fjellan så da må æ heim"], Åge ["Jeg går med lapp foran øyet så folk skal tro jeg reddet Cæsar skuespillerne fra brannen som aldri fant sted og for at Sjørøver er en farlig mann"], Victoria og resten av den blærete staben bort + at de må få inn ny regissør og så skal resten av Hotel Cæsar staben dø og Svein skal overta hotellet og han og den russiske mafiaen kan ha grillfest på taket og invitere damer fra Thailand og spille strip poker. Jeg kritiserer selvsagt kun personene de fremstiller i serien, ikke privatpersonene, men hadde jeg visst noe om dem hadde jeg sikkert kritisert dem og.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå