da9boy Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hei..... Kven synast at Hotel cæsar er eit kult program?=)???? si meningane dykks...vil gjerne høyre dei.... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 det er et rent møka program Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hotel cæmøkk kan bare gå å gjømme seg!!!! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Må nok si det motsatt av de to andre over meg.Synes at Cæsar e r spennende spesielt nå.Det er dagens høydepunkt Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Må nok si det motsatt av de to andre over meg.Synes at Cæsar e r spennende spesielt nå.Det er dagens høydepunkt jepp, enig der Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hei..... Kven synast at Hotel cæsar er eit kult program?=)????si meningane dykks...vil gjerne høyre dei.... Æ synas cÆsAr E' konge .. Æ kann itje få nåkk av dæn! (det viser hva jeg synes om nynorsk (liten kommentar til nynorsk tråden du lagde i søppel)) Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Elsker det! finnes ikke bedre såpeserie Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 dagen cesar gikk på lufta var dagen jeg mista troen på at mennesket er godt Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Nei uff, Hotell Pessar er et av tv-programmene jeg ikke klarer å se på! Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hotel Cæsar er noe av de dårligste som går på tv til dags dato!! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hotel Cæsar er noe av de dårligste som går på tv til dags dato!! Helt enig ! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Å se på Bordell Cæsar er bortkasta tid! Da går jeg heller tur med bikkja. Pantera Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 uffameg! Well spoken my friend! Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg vil ikke si det er en bra serie...Men det er litt artig å se på!..hehe...Ser på det stortsett hver dag..men ikke noen krise hvis jeg går glipp av de..en går ikke glipp av stort hvis en ikke får sett 1 episode.. Lenke til kommentar
HanDerre Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hva ****** i ###### er bra med hotel caesar det er den verste dritten som går på tv. skuespillerne er elendige , det finnes kanskje et par skuespillere med litt erfaring som ( Tom Sterri og Kim Kolstad) noen jeg personlig ikke liker. Nei det å være avhengig av hotel caesar er som å røyke like galt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Forferdelig. Lenke til kommentar
mikk Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Kabal er mer interesant. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Cæsar er som nikotin. Man blir avhengig av det. Lenge leve Cæsar og Rød 3! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå