akelbo Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 Bioware-grunnlegger og Baldur's Gate Enhanced Edition-utvikler hadde egne planer. Knights of the Old Republic-nyversjonen kunne blitt noe helt annet Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 Det høres langt mer spennende ut. Med den forfatteren de valgte for å skrive om (av en eller annen grunn) deler av historien har nok dette ikke så gode sjanser lengre. Lenke til kommentar
Durmwind Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 "Star Wars: Knights of the Old Republic Remake blir konsolleksklusivt for PlayStation 5 når det slippes" WHY?!? nå må vi slutte ekslusivitet, det skader jo bare salgstallene til spillene. Lenke til kommentar
The_Swordman1 Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 Jeg mener å tro det sto et sted at den også kommer på PC også. Lenke til kommentar
Jaqoby Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 nå? har jo vært sånn lenge. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 Kun en tidseklsuvitet på 1 år Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 22. september 2021 Del Skrevet 22. september 2021 Jeg frykter litt at dette er offentliggjort som et skrik om å få lov til å jobbe med remasters, på toppen av Remake. På den ene siden kan en remake være rett og slett fantastisk, men av og til tar remakes seg litt mange friheter, som tar det for langt bort fra originalen. En remaster gjør jo veldig sjeldent det, så dette KAN være at noen vil gjøre en remaster her for å beholde den originale visjonen for spillet. Ikke at det plager meg, jeg hadde glatt kjøpt og spilt en remaster og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå