akelbo Skrevet 20. september 2021 Del Skrevet 20. september 2021 Blizzards første spillansering siden trakasseringssøksmålet. Diablo 2: Resurrected-utvikler vil at spillere «gjør det de føler er riktig» angående kjøp av spillet Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 Kult hvis de kan fikse på chain bikinis, men jeg tror jeg helle laster ned gamle D2 med mods enn å gi penger til ActiBlizz 1 Lenke til kommentar
smthellan Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 Sprø prislapp til i vere ein remake... Har litt lyst, men prisen seier nei. 2 Lenke til kommentar
Durmwind Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 Jeg elsker Blizzard, og Blizzard sine spill. Jeg håper de får ryddet opp i ukulturen som er avduket, for det er bare ikke greit. Men jeg kommer ikke til å kjøpe Diablo 2 remasteren, for jeg testet betaen og kan med hånda på hjerte si at det er kun nostalgi å hente der, spillet har ikke eldet med stil. Lenke til kommentar
phraze Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 (endret) Edit. Skulle være et svar. Endret 21. september 2021 av phraze Lenke til kommentar
phraze Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 smthellan skrev (2 timer siden): Sprø prislapp til i vere ein remake... Har litt lyst, men prisen seier nei. 400kr for en remake er jo innafor. Hadde det vært en remaster så hadde jeg vært enig med deg. Men en remake er helt klart verdt 400kr 4 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 Ser såpass velgjort ut at jeg har allerede kjøpt det. Slik skal en remake gjøres. 5 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 Samme her. Gleder meg og har ventet lenge på et slikt spill hvor timene bare forsvinner. 3 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 Spillet ble forhåndskjøpt for måneder siden . Spilte beta og grafikken er jo strøken . Ser endel youtube hver dag på forskjellige builds . Skal nyte første gjennomspilling på nesten 20 år . Gleder meg vilt . 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 Gleder meg selv veldig til dette da jeg spilte det massivt for 20 år siden. Hvis noen ønsker å spille litt coop sammen send meg en PM da Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 Jippi, snart har vi kun monotone figurer som ikke ligner på noen verdens ting. PS: Vedrørende kommentar fra utvikler, ikke søksmålet. 1 Lenke til kommentar
Thalboo Skrevet 22. september 2021 Del Skrevet 22. september 2021 Åsså 8p Coop da fæntæstikk! Gledes Lenke til kommentar
Epic79 Skrevet 22. september 2021 Del Skrevet 22. september 2021 Er jo en remaster da , bare å google det Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. september 2021 Del Skrevet 22. september 2021 Begynner å bli en stund siden jeg gledet meg skikkelig til et spill, men her har vi altså en remaster av alle ting hvor jeg gleder meg som en liten unge på julaften. Nostalgien er høy Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 En burde fått brukbar rabatt når en allerede eier spillene. Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 (endret) Quote Designsjefen forklarte videre at teamet hadde sett gjennom hele Diablo 2: Resurrected for å luke ut potensielle problematiske gjenstander eller referanser – ikke ulikt hva både World of Warcraft- og Overwatch-teamene har gjort nylig. Den sjekken fant ingen ting, men Gallerani påpekte at nyversjonen inkluderer et nytt design for kvinnelige Amazon-krigere. Hæ? 🤔 Jeg trodde problemet var trakassering på arbeidsplassen, ikke lettkledde fantasi kvinnekropper i spillene.. Åh herrejemini 🤦♂️ Endret 24. september 2021 av TMfrantic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå