johnsern Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Kjøpte meg følgende lydkort i høst fra komplett, Hercules GameS. Fortissimo II. Jeg har problemer i nyere spill og spesielt i Trainsim. Det kommer en regelmessig skurrelyd og lyden ellers er ikke helt bra. Jeg finner ikke oppdaterte drivere til dette kortet på hjemmesida til produsenten. Er det problemer med driverne eller er det noe galt med kortet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 hvilket OS? hørte de var dårlige på alle andre enn Win98 : Lenke til kommentar
johnsern Skrevet 24. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2001 Jeg bruker win 2000. Det er rart de ikke har kommet med noen nye drivere på hjemmesida enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 25. oktober 2001 Del Skrevet 25. oktober 2001 de er dårlige på win2k drivere. så en test på TOMs der det gikk MASSE dårligere på win2k enn Win98. drivere var visst også vanskli og få tak i : skal se om jeg finner ut hvor det var de var.... Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 26. oktober 2001 Del Skrevet 26. oktober 2001 Har selv et Hercules Game theaterXP lydkort. Det er skurrelyder på det også noen ganger, men bare i Win 2000, i Win ME funker det fett. Tror det er driverne i Win 2000 det er noe galt med. -Oppretter feillogg rett som det er:-( -Ellers er hercules kortet supert i ME. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 det er vel litt av problemet med Fortissimo II. det eier Win98 og WinMe, men det suger i nyere OS. se denne testen her: http://www.motherboards.org/articlesd/hard...iews/927_1.html merk dere ordene "As evidenced by the Audio Winbench Scores, Win9x drivers appear extremely mature, with extremely low CPU usage scores for all tests. However, in windows 2000, the CPU usage skyrockets." tallene viser ikke feil! Lenke til kommentar
Cali3D Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 Har samme kortet selv¨å det har fønket greit for meg i Win2k/Xp:) Men grunnen til at eg svarer her er bare for å si at det er komt nye drivere til kortet om du ikke allerede har sett det da. http://us.hercules.com/support/index.php3 Lenke til kommentar
johnsern Skrevet 31. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2001 Har lastet ned de siste driverne og nå funker det veldig bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 har du testet eller gidder du og teste hvor stort tap du har av FPS med D3D lyd, vanlig lyd og uten lyd i fx. CS eller Q3 ellerno?? så at Player 5.1 hadde ett tap på 2 FPS ellerno på Q3 på en test. det var bare 0.2 bak fortissimo (PÅ WIN98!!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå