Espen Jansen Skrevet 20. september 2021 Del Skrevet 20. september 2021 Det nye Life is Strange er kos så lenge det varer. ANMELDELSE: Life is Strange: True Colors Lenke til kommentar
UglyCasanova Skrevet 20. september 2021 Del Skrevet 20. september 2021 Er ikke helt solgt på empati som superkraft. Merker jeg blir litt cringet ut av traileren helt personlig. Jeg elsket det første spillet i serien, men har dabbet litt mer og mer av etterhvert som de andre ble sluppet ut. Det er jo en smakssak, såklart. Uansett, fint skrevet anmeldelse 2 Lenke til kommentar
Wilhelmina Skrevet 20. september 2021 Del Skrevet 20. september 2021 Spillet er også på Nintendo Switch. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. september 2021 Del Skrevet 20. september 2021 Årets spill for meg Lenke til kommentar
busemannsatan Skrevet 20. september 2021 Del Skrevet 20. september 2021 Har ikke lest omtalen i frykt for spoilere, da jeg har interesse av dette spillet, og regner med det er kraftig drevet av historie og enkelte elementer. Er hele spillet ute enda, eller er det sånn kapittel-lansering slik Life is Strange 1 hadde? Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 20. september 2021 Forfatter Del Skrevet 20. september 2021 Hele smæla er ute. Har også prøvd å spoilere så lite som mulig i teksten. 👍 1 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 Synd spillet kun kjører i 30 fps på PS5. "Cinematic fidelity". Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 Eg likte Life Is Strange, så dette må nok prøvast. Ja, det er litt kleint ungdomsdrama og klønete styring, men det er sjarmerande på sin måte. Eit morosamt avbrekk frå dei typiske RPG, FPS, action platformer ol. eg spelar mest. Lenke til kommentar
The_Swordman1 Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 Nå kan det hende at jeg får litt hets av dette men jeg føler Life is strange serien var overhyped fra den første Life is strange spillet. Man så jo det på youtube og Twitch så kom Life is strange 2, man så nesten ikke et pipp på noen av stedene. Lenke til kommentar
busemannsatan Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 Supert! Takk for raskt svar! Da blir det nok kjøp i nær fremtid. Er ikke fan av episodisk lansering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå