TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. september 2021 Del Skrevet 19. september 2021 (endret) Jeg oppdaget at jeg har problemer å sende nye PM her inne på Diskusjon.no nå. Når tid skjedde dette? Plz hjelp. 😧😧😧 Endret 21. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. september 2021 Forfatter Del Skrevet 19. september 2021 Lag Ny knappen fungerer ikke som den skal. Når jeg trykker på den, det er da jeg får dette problemet, fant jeg ut akkurat nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. september 2021 Forfatter Del Skrevet 19. september 2021 (endret) Har fått testet litt ut nå. Noen av dere får til å poste via "Lag Ny" knappen. Da lurer jeg på hvordan kan det ha seg at jeg ikke får til dette? Jeg skriver jo alt rett. 🙄😧 Endret 19. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 20. september 2021 Del Skrevet 20. september 2021 Det ser ut som at du skriver "@Gavekort" i "til"-feltet. Her skal det ikke være noen @ foran. Jeg ser ingen årsaker til at brukerkontoen din ikke skal kunne sende PM. Skriv inn brukernavnet du ønsker å sende melding til, uten krøllalfa foran. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. september 2021 Forfatter Del Skrevet 21. september 2021 Det viste jeg ikke. 😦 Takk @Øystein. ☺👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå