Gjest 759a1...c0e Skrevet 19. september 2021 Del Skrevet 19. september 2021 Jeg merker at jeg har noen forestillinger om hvordan verden er som gjør at jeg har lett for å gi opp å få til ting. Tenker at samme hva jeg gjør så vil ikke livet bli noe bedre. Noe vil kanskje bli bedre men så vil noe annet bli verre for å "oppveie". Så begynner jeg å argumentere med meg selv og det blir veldig vanskelig å gå i gang med noe nytt. Håper det er forståelig. Vet ikke hvor jeg har det fra eller om det er verden slik verden egentlig er? Kjenner dere dere igjen i tankegangen? Et annet eksempel er at når jeg har hatt en bra dag så blir jeg bekymret for da tenker jeg at da blir de neste dagene kjipe, og om jeg har hatt flere bra dager etterhverandre så blir jeg ekstra skeptisk og mistenksom. Kjenner meg nesten mer komfortabel når det går litt dårlig eller sånn middels. Sliter også med at når det er noe jeg vil eller gleder meg til så begynner jeg å tenke og fokusere på alt som kan komme i veien og opplever at jeg har en tendens til å tolke alle småting som skjer som tegn på at det kommer virkelig kommer til å gå på trynet. Var dette forståelig? Er det vanlig? Noen som kjenner seg igjen i tankegangen? Anonymous poster hash: 759a1...c0e Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 19. september 2021 Del Skrevet 19. september 2021 Du burde dra på et foredrag til Ingvard Wilhelmsen, jeg tror du hadde fått et nytt syn på dette. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå