darkness| Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hva er best? Personlig foretrekker jeg hjemmelaget mat.. Jeg blir på kanten til opprørt når jeg hører folk si "jeg trodde posevarianten var det eneste som fantes", "tomatsuppe uten pulver?", "lager du potetmosen med ekte poteter??" osv. Hva skjer med denne verden? Send folk hjem til min mor! (ikke til meg, for jeg gidder ikke lage mat til en hel generasjon med posemat-mennesker) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Alt er best hjemmelaget... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Kua har fire spenner i juret, hvor det i de respektive spennene kommer Helmelk, Lettmelk, Yoghurt, og Skummet melk. Nei, men det er godt å høre at kvinner kan finne sitt kall på kjøkkenet. (j/k). "Kirch, Kinder, und Küchen!" - Adolf Hitler EDIT: Staving. Endret 8. januar 2004 av DrDoogie Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 At du siterte Hitler sier jo litt Han hadde et litt forvridd syn på mye rart. *klappe DrDoogie på ryggen* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Vell.. Lapskaus på boks er bedre enn den som blir laget her i huset iallefall.. Staburet lyse lapskaus er nammenamm Så er ikke all boksemat som er vond. Selv er jeg stor fan av boksemat siden det er kjappt og det kan man gafle i seg med en gang,. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Haha morsomt. Skal faktisk lage svinekotteleter og potetmos imorgen. Forresten eg lager hjemmelaget. Enklere og bedre! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Vell.. Lapskaus på boks er bedre enn den som blir laget her i huset iallefall.. Staburet lyse lapskaus er nammenamm Så er ikke all boksemat som er vond. Selv er jeg stor fan av boksemat siden det er kjappt og det kan man gafle i seg med en gang,. Mamma sin er best! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 nestne all mat er best hjemmelaget, bortsett fra kebab. mamma klarer ikke å makke kebab, så der er "bortelaget" best.. uansett så er boksemat og frossenmat som regel et par hakk under hjemmelaget mat Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 det regnes i såfall som hjemmelaget. alt som ikke er pulverisert eller puttet på boks er hjemmelaget (erm.. i hvert fall nesten). fjordland ferdiglaget middag regnes også som juks Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Vell.. Lapskaus på boks er bedre enn den som blir laget her i huset iallefall.. Staburet lyse lapskaus er nammenamm Så er ikke all boksemat som er vond. Selv er jeg stor fan av boksemat siden det er kjappt og det kan man gafle i seg med en gang,. Mamma sin er best! Da er du heldig og har en mamma som virkelig kan lage mat.. Men skal henne stå og jobbe i timesvis for at DU skal få mat som er litt bedre enn den man lager på 15min? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg bor ikke hjemme lengre, så nei Men mamma sin mat er best, så jeg må nok reise hjem og smake litt på middagen nå og da. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hehe.. Jeg bor fortsatt hjemme ,men jeg må nesten lage min egen mat fordi de andre spiser gryterett og så masse annet rart som jeg ikke liker.. Så det går veldig mye i brødskiver som er varme eller kalde.. Enklest det Også er det veldig praktisk og spise forran en skjerm (har 4skjermer stående på rommet så jeg har ikke en eneste grunn til og bevege meg utenfor det rommet) Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) http://home.no/darknezz/bilder/Trond.jpg Men ontopic: Pizza er i hvertfall best når den ikke er hjemme laget... Alt annet er best hjemme, nei hamburger er også best borte... Sånn. Endret 9. januar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hjemmelaget pizza eier! Kan ikke sammenlignes med frozen pizza.. Sånn som er laget av andre og som er fersk er jo ikke fryst ned og kan dermed ikke sammenligens.. PS: Ser du igjennom alle bildene eller? Vell.. Da er jeg glad at jeg ikke er så inntresannt som Darkness|..... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Mamma sin pizza har en tendens til og bli alt for tykk og fyllet faller av derfor. Nei kjedet meg litt bare må jo sjekke bilder Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Mamma sin pizza har en tendens til og bli alt for tykk og fyllet faller av derfor.Nei kjedet meg litt bare må jo sjekke bilder Hehe.. Mamma sin pleier og bli veldig bra nå.. Før så var den enten alt for tørr eller alt for våt.. ,men etter årevis med klager så er den nå endelig spiselig Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hehe *Starteogmasepå også mamma da* Men en ting kan hun lage og det er koteletter Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Nikkor: er en del bilder å se igjennom der ja Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Mm Så på alle på hoved siden og noen fra den bergens turen Edit: Så det Endret 9. januar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Det er inne på bildegalleriet på selve siden de beste bildene ligger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå