Gå til innhold

Hjemmelaget eller pose?

darkness|

Anbefalte innlegg

Hva er best?

Personlig foretrekker jeg hjemmelaget mat.. Jeg blir på kanten til opprørt

når jeg hører folk si "jeg trodde posevarianten var det eneste som fantes",

"tomatsuppe uten pulver?", "lager du potetmosen med ekte poteter??" osv.

Hva skjer med denne verden? Send folk hjem til min mor! (ikke til meg, for

jeg gidder ikke lage mat til en hel generasjon med posemat-mennesker)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kua har fire spenner i juret, hvor det i de respektive spennene kommer Helmelk, Lettmelk, Yoghurt, og Skummet melk.

Nei, men det er godt å høre at kvinner kan finne sitt kall på kjøkkenet. (j/k).

"Kirch, Kinder, und Küchen!" - Adolf Hitler

EDIT:

Staving.

Endret av DrDoogie
Lenke til kommentar

Vell.. Lapskaus på boks er bedre enn den som blir laget her i huset iallefall.. Staburet lyse lapskaus er nammenamm ;) Så er ikke all boksemat som er vond.

Selv er jeg stor fan av boksemat siden det er kjappt og det kan man gafle i seg med en gang,.

Lenke til kommentar
Vell.. Lapskaus på boks er bedre enn den som blir laget her i huset iallefall.. Staburet lyse lapskaus er nammenamm ;) Så er ikke all boksemat som er vond.

Selv er jeg stor fan av boksemat siden det er kjappt og det kan man gafle i seg med en gang,.

Mamma sin er best!

Lenke til kommentar
Vell.. Lapskaus på boks er bedre enn den som blir laget her i huset iallefall.. Staburet lyse lapskaus er nammenamm ;)  Så er ikke all boksemat som er vond.

Mamma sin er best!

Da er du heldig og har en mamma som virkelig kan lage mat.. Men skal henne stå og jobbe i timesvis for at DU skal få mat som er litt bedre enn den man lager på 15min?

Lenke til kommentar

Hehe.. Jeg bor fortsatt hjemme ,men jeg må nesten lage min egen mat fordi de andre spiser gryterett og så masse annet rart som jeg ikke liker.. Så det går veldig mye i brødskiver som er varme eller kalde.. Enklest det ;) Også er det veldig praktisk og spise forran en skjerm (har 4skjermer stående på rommet så jeg har ikke en eneste grunn til og bevege meg utenfor det rommet) ;)

Lenke til kommentar

Hjemmelaget pizza eier! Kan ikke sammenlignes med frozen pizza.. Sånn som er laget av andre og som er fersk er jo ikke fryst ned og kan dermed ikke sammenligens.. ;)

PS: Ser du igjennom alle bildene eller? Vell.. Da er jeg glad at jeg ikke er så inntresannt som Darkness|..... ;)

Lenke til kommentar
Mamma sin pizza har en tendens til og bli alt for tykk og fyllet faller av derfor.

Nei kjedet meg litt bare må jo sjekke bilder :p

Hehe.. Mamma sin pleier og bli veldig bra nå.. Før så var den enten alt for tørr eller alt for våt.. ,men etter årevis med klager så er den nå endelig spiselig ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...