tdipower Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Er det kommet skrivestøtte for NTFS i Linux nå? Mener å ha lest noe om dette før men at det da ikke er anbefalt pga. at det kan rote til filsystemet...? Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 er vel ikke filsystemet, mener det er snakk om hele forbanna*e hardisken jeg. Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 er vel ikke filsystemet, mener det er snakk om hele forbanna*e hardisken jeg. seriøst?! hva med lesing da? kan den føkke disken min? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ja, det er trygg skrivestøtte, men svært begrenset. Du kan ikke forandre størrelsen på filer eller lage nye filer eller mapper. Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Ja, det er trygg skrivestøtte, men svært begrenset. Du kan ikke forandre størrelsen på filer eller lage nye filer eller mapper. hva kan du da? lesing kan du iallefall. Endret 8. januar 2004 av JuZt3r Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Ja, det er trygg skrivestøtte, men svært begrenset. Du kan ikke forandre størrelsen på filer eller lage nye filer eller mapper. TØFT!! da kan jeg lo gjøre MASSE på NTFS diskene mine i Linux da! tilogmed ingenting! så hærlig! Endret 8. januar 2004 av tdipower Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Gjør dem heller om til FAT og del dem mellom Windoze og Linux. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Gjør dem heller om til FAT og del dem mellom Windoze og Linux. Det går ann. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 er vel ikke filsystemet, mener det er snakk om hele forbanna*e hardisken jeg. Nesj, "bare" filsystemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå