Gå til innhold

"Byggeproblemer"

Anbefalte innlegg

NF7-S v 2.0

Chieftec dragon kab

Alle disse ledningene fra kabinettet (lys, påknapp osv osv) noen som har rekkefølgen i det og hvor faenskapet skal nedi hovedkortet?

Leste i manualen men siden jeg er grønn på bygging og faguttrykk gjorde det ikke meg stort klokere. :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo prøvde manualen en gang til. Gikk seg noenlunde til tror jeg. Så sikkert bare surrete.

Dog har et annet problem dukket opp. Akkurat i det maskinen kommer inn i windows xp, så starter den på nytt igjen, en kommer liksom aldri helt inn, den restarter og restarter. Forslag?

Lenke til kommentar
Jo prøvde manualen en gang til. Gikk seg noenlunde til tror jeg. Så sikkert bare surrete.

Dog har et annet problem dukket opp. Akkurat i det maskinen kommer inn i windows xp, så starter den på nytt igjen, en kommer liksom aldri helt inn, den restarter og restarter. Forslag?

bytt om på ide kontaktene på hk-et.

Edit: ned til høgre er ned til høgre. Du har jo ikkje pc-en stående på hodet eller på siden.

Lenke til kommentar

bytt om på ide kontaktene på hk-et.

Edit: ned til høgre er ned til høgre. Du har jo ikkje pc-en stående på hodet eller på siden.

Min første tanke også, men det var ikke dette som var problemet.

Min pc består av:

Abit NF7-S v2.0 (nytt)

amd 2500+ Barton (Nytt)

2x512 Geil Golden Dragon 3200 (nytt)

3 ide hdd

1 cd-brenner (lite on)

Sapphire 9600 n-pro

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...