Whiteshit Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 NF7-S v 2.0 Chieftec dragon kab Alle disse ledningene fra kabinettet (lys, påknapp osv osv) noen som har rekkefølgen i det og hvor faenskapet skal nedi hovedkortet? Leste i manualen men siden jeg er grønn på bygging og faguttrykk gjorde det ikke meg stort klokere. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Se side 3-14 i manualen Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Skal monteres nederst til høgre på dei fleste hk. Det står noko på kontaktene og det skal samsvare med det som står på hk-et. Eg har erfart at teksten på kontaktene skal vende ned, men det er ikkje sikkert at det er det på alle hk. Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Noe dritt det der.... Kan være litt vanskelig å finne ut hvilken vei de skal stå, da pinnene er dårlig merket. Lykke til! Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Skal monteres nederst til høgre på dei fleste hk hva er nederst til høyre på et hovedkort? hvis du snur det rundt er det et annet sted som er nederst til høyre Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 i forhold til i/o panelet. Men sjekk manualen der står alt, det med riktig vei pleier å være at teksten skal oppover. Men det er ikke alltid så sjekk om alle leds etc funker gjør de ikke det er pluggene feil vei Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Leste i manualen men siden jeg er grønn på bygging og faguttrykk gjorde det ikke meg stort klokere. Hvis du ikke så/skjønte det som stod i Manualen må du enten være ånndsvak eller veldig surrete(håper på det siste ) Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Se side 3-14 i manualen Han har lest der, men han forstod det ikke Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Jo prøvde manualen en gang til. Gikk seg noenlunde til tror jeg. Så sikkert bare surrete. Dog har et annet problem dukket opp. Akkurat i det maskinen kommer inn i windows xp, så starter den på nytt igjen, en kommer liksom aldri helt inn, den restarter og restarter. Forslag? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jo prøvde manualen en gang til. Gikk seg noenlunde til tror jeg. Så sikkert bare surrete. Dog har et annet problem dukket opp. Akkurat i det maskinen kommer inn i windows xp, så starter den på nytt igjen, en kommer liksom aldri helt inn, den restarter og restarter. Forslag? bytt om på ide kontaktene på hk-et. Edit: ned til høgre er ned til høgre. Du har jo ikkje pc-en stående på hodet eller på siden. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Jo prøvde manualen en gang til. Gikk seg noenlunde til tror jeg. Så sikkert bare surrete. Dog har et annet problem dukket opp. Akkurat i det maskinen kommer inn i windows xp, så starter den på nytt igjen, en kommer liksom aldri helt inn, den restarter og restarter. Forslag? bytt om på ide kontaktene på hk-et. Edit: ned til høgre er ned til høgre. Du har jo ikkje pc-en stående på hodet eller på siden. Min første tanke også, men det var ikke dette som var problemet. Min pc består av: Abit NF7-S v2.0 (nytt) amd 2500+ Barton (Nytt) 2x512 Geil Golden Dragon 3200 (nytt) 3 ide hdd 1 cd-brenner (lite on) Sapphire 9600 n-pro Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Har du reinnstalert etter HK bytte? Vist ikke gjør det.. TaZ Endret 8. januar 2004 av taz Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Glad jeg valgte DFI Lanparty og Lepont kab... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Glad jeg valgte DFI Lanparty og Lepont kab... Konstruktivt, konstruktivt Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Har du reinnstalert etter HK bytte?Vist ikke gjør det.. TaZ Må man formatere maskinen for å sette inn en ny hd? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 klassisk feil etter bygging, prøv å bytt om på minnebrikken, sett den i en annen slot... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Vet ikke hvilken hw feil det var, men funket etter å lagt inn xp på nytt. Tungvint kanskje men det funka iallefall Lenke til kommentar
capy Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) edit Endret 8. januar 2004 av capy Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Har du reinnstalert etter HK bytte?Vist ikke gjør det.. TaZ Må man formatere maskinen for å sette inn en ny hd? Nope, men bytter man hovedkort med forskjellige chipsett (ViA, nVidia) så lønner det seg å reinstallere windows, så windows installerer drivere som støtter hovedkortet så du får en stabil maskin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå