nism0o Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Evil-Duck skrev (5 minutter siden): Jeg har nå flere pakker med PostNord som er stuck på Langhus Dep, noen i flere døgn, så virker som PostNord sliter med å ta unna alle iPhone sendingene 😅 Egentlig ganske latterlig når det står på Telia sine hjemmesider de bruker ekspress transport.. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 23. september 2021 Forfatter Del Skrevet 23. september 2021 Jeg har ikke dårlig tid, men hadde jo vært gøy å fått telefonen før helgen likevel, men nå blir det hverken robotstøvsuger, iPhone eller nye ventilasjonsfilter før helgen ser det ut til Lenke til kommentar
nism0o Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Evil-Duck skrev (20 minutter siden): Jeg har ikke dårlig tid, men hadde jo vært gøy å fått telefonen før helgen likevel, men nå blir det hverken robotstøvsuger, iPhone eller nye ventilasjonsfilter før helgen ser det ut til Ingen fare her heller sånn sett Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Ingen fare her heller. bare kjekt om Norge kunne i 2021 ha er system at vi kunne «delta» på en lansering selv om man bestiller online. Lenke til kommentar
minim Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 eal911 skrev (3 timer siden): Når bestilte du (fra Power)? Jeg bestilte rett fra Apple klokken 14:20. Prøvde deseperat fra 14:00 Den går fra Nederland i dag så regner med jeg kan hente den i Byen i morgen om jeg gidder Å kjøre inn eller hente den på lokalbutikken mandag. Bruker ikke å ta mer enn en natt fra Nederland og hit med Dhl. Lenke til kommentar
PepsiMaks Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Morsomt med DHL, holder det dem lover. Posten og Postnord derimot.. 1 Lenke til kommentar
NRTHC Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Erfaringer med Jetpak? Fått sporingslink, bestilte vel 14.05-ish fra Telia. Befinner meg i Oslo. Spent på om den kommer i morgen eller ikke. Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Noen som får til å spore sendingen sin hos Jetpak? Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 PepsiMaks skrev (1 time siden): Morsomt med DHL, holder det dem lover. Posten og Postnord derimot.. Expresslevering med posten holder som regel alltid det de lover. 1 virkedag. Synd det ikke brukes noe særlig av butikker, sikkert for dyrt. Lenke til kommentar
minim Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Randeboy skrev (6 minutter siden): Expresslevering med posten holder som regel alltid det de lover. 1 virkedag. Synd det ikke brukes noe særlig av butikker, sikkert for dyrt. ikke om man er utenom "postens kjerneområde" da går det gjerne mer og koster 600kr. Postens kjerneområde er stortsett ring 2 i oslo virker det som 😛 Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 minim skrev (Akkurat nå): ikke om man er utenom "postens kjerneområde" da går det gjerne mer og koster 600kr. Postens kjerneområde er stortsett ring 2 i oslo virker det som 😛 Vi sender MANGE express gjennom jobben og det er vel bare langt nord i landet de ikke klarer å levere. De fraktes på natt og leveres med bilen som leverer post hjemme. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Der fikk jeg sporing fra Posten med Elkjøp. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Fikk faktisk leveringsbekreftelse fra Telenor i 22 tiden i kveld jeg da.. Jaja tar det man får! Regner med det blir mandag siden det ikke blir levering på lørdag. Lenke til kommentar
cinax Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Tror dere det vil være mulig å kjøpe fra Telia butikkene og i dag? Lenke til kommentar
minim Skrevet 24. september 2021 Del Skrevet 24. september 2021 DHL express ser ut til å levere varene igjen. Telefonen gikk fra Nederland i går til Brussel ved midnatt. En stopp i Danmark i Dag tidlig lik ruten dekselet hadde. Får fortsatt estimert levering mandag så det kan vel være skjær i sjøen enda, men det ser ut som det er muligheter for at den dukker opp i dag handlet fra Apple 14:20ca. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 24. september 2021 Del Skrevet 24. september 2021 Postnord(Telia) har iallefall oppdatert nå at pakken min er ankomment til Langhus og klargjøres til å sende videre. Siden bor i Nordland så ser jeg ikke pakken før mandagen! Lenke til kommentar
NRTHC Skrevet 24. september 2021 Del Skrevet 24. september 2021 Pakken min er sendt til utkjøring. Da har man den i løpet av formiddagen. 1 Lenke til kommentar
p4cko Skrevet 24. september 2021 Del Skrevet 24. september 2021 Fikk melding fra postnord at pakken er på vei, med forventet levering 23.sep. Altså igår 😅 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 24. september 2021 Del Skrevet 24. september 2021 CptZiggy skrev (12 minutter siden): Pakken min er sendt til utkjøring. Da har man den i løpet av formiddagen. Nice 🙂 Min trivdes så godt i Nederland at den sjekket inn der for natten. Gikk ikke raskt i svingene, men kommer neste uke. Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 24. september 2021 Del Skrevet 24. september 2021 bestilte fra apple, levering 27/9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå