Windoge Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 12 hours ago, Emsal said: 14:27, du da? Nå mottok jeg også leveringsbekreftelse. Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 9 minutes ago, Windoge said: Nå mottok jeg også leveringsbekreftelse. hehe, gg I guess, har ikke fått noe jeg 😕 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 2 minutes ago, Emsal said: hehe, gg I guess, har ikke fått noe jeg 😕 De kommer nok ikke samtidig. Tipper du får en i løpet av dagen. Lenke til kommentar
eal911 Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Kun til orientering: Bestilte iPhone 13 Pro 128 GB grafitt fra Power.no (etter mye kluss på apple.no) kl. 1432 og har enda ikke fått noe oppdatert leveringsinformasjon. Står at de har fått inn 50+ på nettlager, så krysser fingrene for at den havner på postkontoret ila mandagen. Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 34 minutes ago, Windoge said: De kommer nok ikke samtidig. Tipper du får en i løpet av dagen. Nå fikk jeg sporing hvert fall. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 2 minutes ago, Emsal said: Nå fikk jeg sporing hvert fall. Da er du nok safe. 1 Lenke til kommentar
PepsiMaks Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Er jo bare å bestille på Apple.no så er man sikret til perfekt tid hver gang.. Lenke til kommentar
minim Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 PepsiMaks skrev (14 minutter siden): Er jo bare å bestille på Apple.no så er man sikret til perfekt tid hver gang.. Jeg bestilte der, men har ikke fått sporing enda. Noen andre som har fått? Jeg prøvde å få igjennom min bestilling 14:00, men den ble vel nesten 14:20 før jeg Fikk den igjennom pga trøbbel med bestilling på siden deres. Hos meg står det forventet levering 1okt, men tror det er pga Dhl som bare kjører ut hit fredager så regner med å få plukke den opp før dersom den sendes fra Apple i dag. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 3 hours ago, sinsol said: Noen av dere som har peiling på Talkmore sin praksis? Jeg fikk sendingsbekreftelse på vanlig 12 i stad Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Er det noen andre som bestilte hos Telia sist fredag som ble sendt igår men har fått status som returnert hos postnord? Prøvd å høre med postnord og de sier at det er mest sannsynlig feilskanning, levering skal skje i pakkeautomat. Lenke til kommentar
hei123456 Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Jeg har valgt prioritert levering hos Elkjøp. Fikk i dag sms om at pakken ble forsinket og at ny leveringsdato var 25/9, altså lørdag. Det er vel litt rart? Leveres vel ikke post på lørdager trodde jeg lenger.. 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Nå fikk jeg utsendingsbekreftelse fra Apple, så regn meg at dere andre i første pulje får det hvert øyeblikk ☺️ 1 Lenke til kommentar
Comeandgo Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Noen som har fått bekreftelse fra power? Min står som "Orderen klargjøres for sending" så spent på om den kommer før helgen Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Comeandgo skrev (2 minutter siden): Noen som har fått bekreftelse fra power? Min står som "Orderen klargjøres for sending" så spent på om den kommer før helgen Det gjør det dessverre ofte når man har lagt inn ordre der. Det har stått siden minuttet jeg bestilte noe der også, men ordren kan fremdeles kanselleres, så det betyr at de ikke har begynt på den. Men de bruker å være raske når de først setter i gang da 🙂 Lenke til kommentar
minim Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 torbjornhb skrev (4 minutter siden): Det gjør det dessverre ofte når man har lagt inn ordre der. Det har stått siden minuttet jeg bestilte noe der også, men ordren kan fremdeles kanselleres, så det betyr at de ikke har begynt på den. Men de bruker å være raske når de først setter i gang da 🙂 Jeg fikk også utsendings bekreftelse nå, men fikk ikke sporingslink på noe annet enn dekselet som ble sendt forrige uke å skal være fremme i morgen. Fikk du sporing også? Begynner å øyne håp for å få den i morgen Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 minim skrev (5 minutter siden): Jeg fikk også utsendings bekreftelse nå, men fikk ikke sporingslink på noe annet enn dekselet som ble sendt forrige uke å skal være fremme i morgen. Fikk du sporing også? Begynner å øyne håp for å få den i morgen Tar alltid litt tid før sporing kommer 🙂 1 Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Har ikke fått noen leveringsbekreftelse fra Telenor enda, så jeg ringte inn til de. Fikk beskjed om at min ordre ligger klar for henting av Posten, og de kunne av en eller annen grunn ikke se noen epost addresse lagt inn på ordren, til tross for at jeg har fått ordrebekreftelse per epost, men alt skulle være i skjønneste orden 😊 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Min 13 Pro Max leveres fra Apple av DHL i morgen og kameraten min som bestilte ca 14:30 fra Telia har forventet levering via Postnord i morgen. Begge holder til i Bergen. Så virker som grei tilgang på telefoner i år. 1 Lenke til kommentar
minim Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 torbjornhb skrev (32 minutter siden): Tar alltid litt tid før sporing kommer 🙂 Der tikket den inn og levering er booket om til service punkt i byen så da krysser jeg fingra for å få den før helgen med litt flaks Alltid like gøy! 2 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 minim skrev (3 minutter siden): Der tikket den inn og levering er booket om til service punkt i byen så da krysser jeg fingra for å få den før helgen med litt flaks Alltid like gøy! Godt å høre 🙂. Føler nesten at denne årlige prosessen der folk venter på at iPhone'n skal dunke ned på nærmeste postkontor, eller kjøres nærmest inn i huset av DHL, nå har erstattet den gode, gamle julaften ☺️ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå