Evil-Duck Skrevet 7. september 2022 Forfatter Del Skrevet 7. september 2022 Diskuter gjerne iPhone 14 her, siden den nå er lansert. Rekker ikke å skrive et skikkelig åpningsinnlegg i kveld 1 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 29. november 2022 Del Skrevet 29. november 2022 (endret) Noen som har erfaring med kamerabeskyttelsesglass eventuelt at kamera blir ripet når en ikke har glass foran kamera? edit: Ser ut til å virke greit. Unntaket er at noen har opplevd at det faller av. Valgte SiGN Linsbeskytter i Herdet Glass Endret 20. februar 2023 av Svein M Lenke til kommentar
bbios Skrevet 29. november 2022 Del Skrevet 29. november 2022 Svein M skrev (9 minutter siden): Noen som har erfaring med kamerabeskyttelsesglass eventuelt at kamera blir ripet når en ikke har glass foran kamera? Eksempel på slike beskyttelsesglass (tempered glass, 9H hardhet): Hama kamerabeskyttelsesglass (iPhone 13 Pro / 13 Pro Max) (iphonehuset.no) For min del så har d holdt med kun deksel hvertfall 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. november 2022 Del Skrevet 30. november 2022 (endret) Hva tenker dere er en fair vidersalgsverdi for en strøken iPhone 13 Pro 128gb, Sierra blue. Kjøpt i midten av Mars i år, 98% på maksimal batteri kapasitet Endret 30. november 2022 av Mala Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 10. desember 2022 Del Skrevet 10. desember 2022 Hei! Jeg leser litt om en brukt iPhone 13 Pro jeg vurderer å kjøpe. Men selgeren opplyser at: «Eneste kjente feilen med telefonen er at Snapchat ikke ser ut til å fungere. Kommer opp «Midlertidig Sperret» når jeg prøver å logge inn på brukeren min.» Er dette en kjemt feil? Eller kan det vere brukerfeil? // Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. desember 2022 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2022 Høres jo mer ut som at kontoen til vedkommende er sperret, ikke at det er noe galt med telefonen 🤔 2 Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 10. desember 2022 Del Skrevet 10. desember 2022 Det var det jeg også mistenkte, men måtte bare forhøre meg. Takk for svar! Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 11. desember 2022 Del Skrevet 11. desember 2022 Det er jo også helt irrelevant, da telefonen jo selvsagt resette til fabrikktilstand før den bytter eier. Lenke til kommentar
jarmush Skrevet 8. februar 2023 Del Skrevet 8. februar 2023 Har fått min første Iphone, Iphone13. Jobbtelefon. Alltid hatt Samsung mobiler tidligere. Ser at tastaturet på Iphone, ved skriving av sms'er ikke har punktum og komma på hovedsiden. Må til en undermeny for å taste punktum og komma. Uvanlig og knotete, siden jeg er vant med å ha dette på hovedsiden fra Samsung. Noen som vet om det er mulig å endre tastaturoppsett på Iphone slik at jeg får punktum og komma på hovedsiden for tastaturet? Lenke til kommentar
Leif1961 Skrevet 8. februar 2023 Del Skrevet 8. februar 2023 jarmush skrev (9 minutter siden): Har fått min første Iphone, Iphone13. Jobbtelefon. Alltid hatt Samsung mobiler tidligere. Ser at tastaturet på Iphone, ved skriving av sms'er ikke har punktum og komma på hovedsiden. Må til en undermeny for å taste punktum og komma. Uvanlig og knotete, siden jeg er vant med å ha dette på hovedsiden fra Samsung. Noen som vet om det er mulig å endre tastaturoppsett på Iphone slik at jeg får punktum og komma på hovedsiden for tastaturet? Samme skjedde med meg, fra Samsung til Iphone for noen år siden. Irriterte meg en stund at de manglet, samme med mangel på tallrekken .. Men etter noen uker bruk, ble jeg vant med iphone tastaturet, nå savner jeg de ikke. Så det blir en vane ................... Om jeg senere bytter tilbake til Samsung, gjenstår å se.......... Men det blir ikke pga av jeg vil ha samsung tastatur... Synes jeg så en tastatur å laste ned, men den kostet penger, så jeg lot den være.... finner den ikke igjen Lenke til kommentar
Leif1961 Skrevet 8. februar 2023 Del Skrevet 8. februar 2023 Fant tastatur Prøv denne: Gull Farge Tastatur Bakgrunn "Luxury Gold Keyboard Themes" Lenke til kommentar
koots Skrevet 9. februar 2023 Del Skrevet 9. februar 2023 jarmush skrev (13 timer siden): Har fått min første Iphone, Iphone13. Jobbtelefon. Alltid hatt Samsung mobiler tidligere. Ser at tastaturet på Iphone, ved skriving av sms'er ikke har punktum og komma på hovedsiden. Må til en undermeny for å taste punktum og komma. Uvanlig og knotete, siden jeg er vant med å ha dette på hovedsiden fra Samsung. Noen som vet om det er mulig å endre tastaturoppsett på Iphone slik at jeg får punktum og komma på hovedsiden for tastaturet? Kan alltids laste ned et annet tastatur, SwiftKey og Gboard er populære alternativer og støtter fint flere språk samtidig. Alternativt så får man punktum etter et ord ved å dobbel-tappe på mellomrom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå