DocJ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg har en stor fil som jeg tror er korrupt eller noe og har lyst å slette den, men problemet er at je får feilmeldingen at filen brukes av ett annet program osv! Jeg har kopiert denne filen av en annen og han har samme problem som meg. Jeg har sjekka for virus og lignende feil, men finner ingen problemer. Er det noen som veit hvordan jeg får fjerna denne fila? Takker for svar. Jono Lenke til kommentar
simenn Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 start dataen i sikkermodus og slett den derfra. det pleier å funke. i verste fall kan du slette den fra dos med startupdiskett. Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Jada funka som bare det ja. Flaut egentlig at jeg ikke tenkte på det Takker for raskt svar da Lenke til kommentar
simenn Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jada funka som bare det ja.Flaut egentlig at jeg ikke tenkte på det Takker for raskt svar da hyggelig å kunne hjelpe... OT: har du vært med på å lage jackass-ripoff med "pain is temporary. glory is eternal"? Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 OT: har du vært med på å lage jackass-ripoff med "pain is temporary. glory is eternal"? Hehe, nei har nok ikke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå