Gjest 25b1e...4ee Skrevet 17. september 2021 Del Skrevet 17. september 2021 Jeg er en fyr på 36, har akkurat blitt ufør da jeg er helt utbrent å fikk tid hos en psykolog, der ble det fastsatt at jeg har autisme, noe jeg kan kjenne meg godt igjen i. Tingen er at jeg har et bra liv, jeg er godt oppegående, kler meg pent og tar vare på meg selv, men etter jeg ble utbrent og fikk denne diagnosen har jeg begynt å senke skuldrene og ikke alltid prøve å passe inn, det var nok dette som gjorde meg utbrent da jeg "masker" for å passe inn. Jeg har alltid følt meg smart, jeg bryr meg om teknologi, astronomi og den slags, jeg jobbet innen IT og har brukt hundrevis av netter på astrofotografering, men etter jeg begynte å senke skuldrene gjør jeg ting som jeg aldri gjorde før. Jeg bruker klær som hettegensere og joggebukse som jeg syntes ser bra ut og kler meg ikke alltid så "profesjonelt" som jeg gjorde før, jeg ser en del tegneserier og har begynt å pusle med Lego da dette er noe jeg alltid har hatt lyst til, alle disse tingene gjør meg lykkelig men samtidig føler jeg meg.. dum? Er det fordi jeg har basert livet mitt rundt det å være "profesjonell"? Jeg tenker jeg har begynt å være mer barnslig, eller gjøre ting som sees på som barnslig, å pga. det slår tanken meg at jeg er dum. Det er vel helt greit for en voksen mann å være litt barnslig? Det er vel ikke dummere enn noe annet å være litt barnslig? Er det flere der ute som er litt opp i årene som gjør slike ting er vel det jeg lurer på. Anonymous poster hash: 25b1e...4ee Lenke til kommentar
Undified Skrevet 17. september 2021 Del Skrevet 17. september 2021 Nei, du er ikke dum fordi du liker "barnslige" ting. Det er helt greit. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. september 2021 Del Skrevet 17. september 2021 Det er definitivt ikke dumt å gå i behagelige klær og ha hobbier. Ikke er det barnslig heller. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå