BrukerSlettetDenneKontoGrunnetSensur Skrevet 17. september 2021 Del Skrevet 17. september 2021 Jeg har en kanal hvor jeg lager videoer og opplesninger av diktene mine. Sjekk det gjerne ut: Kan sikkert legge til flere dikt utover. Lenke til kommentar
BrukerSlettetDenneKontoGrunnetSensur Skrevet 21. september 2021 Forfatter Del Skrevet 21. september 2021 Lenke til kommentar
BrukerSlettetDenneKontoGrunnetSensur Skrevet 25. september 2021 Forfatter Del Skrevet 25. september 2021 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 (endret) Ok, kjenner jeg kanskje ikke er kulturell nok for dette, jeg er et enkelt menneske... 😇 Men, rent produksjonsteknisk tenker jeg du gjerne kan bruke litt tid til å finpusse. Lag en, skal vi si rød tråd, både i tema og virkemidler. Det er litt random så langt. Men, gøy at du prøver dette, det er viktig å utfolde seg. Endret 25. september 2021 av Serpentbane 1 Lenke til kommentar
BrukerSlettetDenneKontoGrunnetSensur Skrevet 27. september 2021 Forfatter Del Skrevet 27. september 2021 På engelsk. Planlegger en norsk utgave. Mistet dessverre arbeidsfilene til et av mine korte dikt i fylla ... Lenke til kommentar
BrukerSlettetDenneKontoGrunnetSensur Skrevet 28. september 2021 Forfatter Del Skrevet 28. september 2021 Dette får være alt på en stund, da livet mitt er rasert. Lenke til kommentar
BrukerSlettetDenneKontoGrunnetSensur Skrevet 7. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2021 (endret) Endret 8. oktober 2021 av Tranaas Fikk endelig frem video embed Lenke til kommentar
BrukerSlettetDenneKontoGrunnetSensur Skrevet 8. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2021 Lenke til kommentar
BrukerSlettetDenneKontoGrunnetSensur Skrevet 8. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2021 Alvespråk er mitt nyeste dikt. 1 Lenke til kommentar
BrukerSlettetDenneKontoGrunnetSensur Skrevet 9. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2021 Har satt sammen den første samlingen med dikt. Planen er å lage mange slike tematiske fremstillinger, som del av en større reise. Ikke helt fornøyd med innholdsfortegnelsen, men what gives. Skal uansett forandre den, den dagen jeg lærer foto-editing. Lenke til kommentar
BrukerSlettetDenneKontoGrunnetSensur Skrevet 15. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2021 (endret) Den hurtigste av dem alle. Endret 15. oktober 2021 av Tranaas Lenke til kommentar
BrukerSlettetDenneKontoGrunnetSensur Skrevet 19. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2021 Nå en gudinne som er ganske striks, da hun er INTJ. Lenke til kommentar
BrukerSlettetDenneKontoGrunnetSensur Skrevet 20. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2021 La ingen mann skade meg Lenke til kommentar
BrukerSlettetDenneKontoGrunnetSensur Skrevet 27. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2021 Mithras er en militant gud som gjennom sin tidlige utgave, Mithra, også er en lovgud. På den måten er han beslektet med vår egen norrøne Tyr. Lenke til kommentar
BrukerSlettetDenneKontoGrunnetSensur Skrevet 28. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2021 (endret) Den mest ustadige kvinnen av dem alle. Endret 29. oktober 2021 av Tranaas Lenke til kommentar
BrukerSlettetDenneKontoGrunnetSensur Skrevet 29. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2021 Ny stor samling. Denne gangen besøker vi Elysions vakre marker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå