Stig4532 Skrevet 16. september 2021 Del Skrevet 16. september 2021 Er Nuptsenorge.com/thenorthfacenorge.co.no ekte? Har sett ingen reviews, eller noen opplevelser av folk som har kjøpt der. Og at jakken "The North Face Nuptse 1996 Retro Jakken" koster 1,900, mens på Zalando og finn osv er prisen fast til 2000-3000 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. september 2021 Del Skrevet 16. september 2021 Still det spørsmålet til deg selv en gang til. Hva tror du? Lenke til kommentar
Stig4532 Skrevet 16. september 2021 Forfatter Del Skrevet 16. september 2021 Jeg tror den er fake Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. september 2021 Del Skrevet 16. september 2021 Første domenet er registrert i utlandet og peker til Alibaba. Jeg tipper de selger piratkopier eller villedende produkter. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. september 2021 Del Skrevet 16. september 2021 Stig4532 skrev (25 minutter siden): Jeg tror den er fake Bingo! Lenke til kommentar
TonjeCath Skrevet 10. januar 2022 Del Skrevet 10. januar 2022 Det er bare fake. Har betalt for en north face jakke, sønnen min skulle få den til jul. Enda ikke dukket opp. De svarer heller ikke på henvendelser. Ligg unna!!!!!! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. januar 2022 Del Skrevet 10. januar 2022 Dette er typisk svindel som reklamerer for på Facebook. Jeg oppfordrer alle til å være ekstremt skeptisk til obskure butikker som reklamerer på Facebook. Nylig registrerte domener og lave priser er en "dead giveaway". De lurer folk til å kjøpe "tilbudsvarer", enten får man noe søppel eller ingenting, så fjerner de reklamen og poster på nytt og/eller tar ned domenet og gjør hele greia på nytt. Er det for godt til å være sant, så er det som regel det! Kjøp merkevarer hos en seriøs aktør og betal det det koster, ikke blir helt sveiseblind av det "flotte tilbudet". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå