TopFlite Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Kan jo ikke bruke Itunes, Napster ol, som bare er tilgjengelig i USA. Irriterende :> Hvor kan jeg laste ned frA ? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Musikkonline suger. Men, det er lov å laste ned musikk i Norge, men ikke dele den ut igjen. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Musikkonline suger. Men, det er lov å laste ned musikk i Norge, men ikke dele den ut igjen. Det er ikkje lov fra 01.01.2004... Nedlastning av beskyttet musikk er forbudt nå, dessverre. EDIT: vet at Musikkonline suger... eneste eg kom på i farten.. Endret 9. januar 2004 av kvikks Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Det er ikkje lov fra 01.01.2004... Nedlastning av beskyttet musikk er forbudt nå, dessverre. Er det fakta eller prøver du å skape en faktoide? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Musikkonline suger. Men, det er lov å laste ned musikk i Norge, men ikke dele den ut igjen. Det er ikkje lov fra 01.01.2004... Nedlastning av beskyttet musikk er forbudt nå, dessverre. EDIT: vet at Musikkonline suger... eneste eg kom på i farten.. Nope. Om du finner lovteksten som forbyr nedlasting av åndsverk så skal jeg tro deg. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Rettelse, det trer i kraft med nye EØS-reglen: Nytt regelverk i Norge I Norge kan man laste ned så mye man vil fram til neste sommer uten at man skal være redd for søksmål. Det ulovlige ligger i fildeling. Gjør man sine egne musikkfiler tilgjengelige for andre har man brutt loven. Neste sommer skal imidlertid et nytt EØS-regelverk innlemmes i norsk lov. Da vil også nedlastingen bli ulovlig. Regelverket har ingen tilbakevirkende kraft. Det vil si at man kan beholde låtene man har lastet ned før den nye loven har trådt i kraft. Og det er ikke sikkert at alle land kommer til å godta det nye lovverket. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 da har vi konstatert at det forsatt er lov Og jeg fortsetter min virksomhet med tanke på musikk. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 da har vi konstatert at det forsatt er lov Og jeg fortsetter min virksomhet med tanke på musikk. Skulle tru det går greit ja... Leste tidligere at det ikkje var lov lengre, men etter litt mere research ser du ut til at det ikkje stemte. Lenke til kommentar
dj_aLek Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) jaja då vet jeg d!! Endret 15. mars 2004 av dj_aLek Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 gjelder det samme for software og filmar og? eller berre musikk? neste sommer er det i år eller neste år? Lenke til kommentar
jalme Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Deichmanske og Bergen Offentlige Bibliotek har begynt med låtlån, dvs de med bredbånd kan høre på musikk på nettet, ingen nedlasting selvfølgelig, og bare en person pr låt om gangen! Så hysj, hysj ellers blir det lenge å vente på å få høre låten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå