Kilko1337 Skrevet 16. september 2021 Del Skrevet 16. september 2021 Er på utkikk etter en ny stuePC da den jeg har i dag (EliteDesk 800 G2 Mini med Intel 6500T) ikke er sterk nok til å spille av 4K. Noen her som har forslag til en kompakt PC som klarer avspilling av 4K, HEVC, H.265, H.264, x264, 4K Bluray REMUX, evt. en boks som klarer å streame dette uten problem? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. september 2021 Del Skrevet 17. september 2021 Jeg kan ikek tenke meg noe annet enn at hvilken som helst av Intel sine NUC skal kunne klare dette. Disse har dig ikke fysisk drev så du får ikke spilt av fysiske BD. Lenke til kommentar
Kilko1337 Skrevet 21. september 2021 Forfatter Del Skrevet 21. september 2021 ilpostino skrev (På 17.9.2021 den 10.04): Jeg kan ikek tenke meg noe annet enn at hvilken som helst av Intel sine NUC skal kunne klare dette. Disse har dig ikke fysisk drev så du får ikke spilt av fysiske BD. Takk for svar! Ser også ut som den har HDMI 2.0b, så den er ihvertfall litt framtidsrettet slik. Da går jeg for den 🙂 Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 31. juli 2022 Del Skrevet 31. juli 2022 Nvidia Shield. (Søkte etter noe helt annet på google og fant denne, så beklager sent svar..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå