akelbo Skrevet 16. september 2021 Del Skrevet 16. september 2021 Alle som vil kan være med på teknisk test. Age of Empires IV inviterer til åpen testrunde i helgen Lenke til kommentar
SaleEfag Skrevet 16. september 2021 Del Skrevet 16. september 2021 Dette her ser jeg virkelig frem til Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 17. september 2021 Del Skrevet 17. september 2021 Liker serien middels +, men aoe4 ser så utrolig kjedelig ut på det jeg har sett. Men dette er jo en god sjanse til å se om det føles bra ut å spille. Slenger meg nok på. Lenke til kommentar
Arbehsmann Skrevet 19. september 2021 Del Skrevet 19. september 2021 Greit nok spill, men usikker om det blir kjøpt til fullpris. Håper uansett at det kjører og føles mer responsivt til utgivelse. Lenke til kommentar
MLØ Skrevet 20. september 2021 Del Skrevet 20. september 2021 Da har man spilt dette spillet hele helgen! En liten oppsummering: Føles veldig bra ut med tanke på grafikken og mekanismene. Er selvfølgelig alltids noe og sette fingeren på, men virker som et ganske solid spill ved utgivelse! Håper spillet kommer til og leve i mange år med nye oppdateringer og innhold. Vi trenger flere slike spill fremtiden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå