Oppussingsguri Skrevet 15. september 2021 Del Skrevet 15. september 2021 Jeg har nylig kjøpt leilighet hvor det står et lignende innebygd skap. Jeg skal male det både inni og utenpå. Er det noen som har et slikt skap, og som har kjøpt trådkurver til det nylig? Tror det kan bli en utfordring å finne noen med riktige mål. (Bilde lånt fra en annen tråd). Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. september 2021 Del Skrevet 15. september 2021 Har du målene da? Lenke til kommentar
Oppussingsguri Skrevet 15. september 2021 Forfatter Del Skrevet 15. september 2021 Ca. 50 cm foran (bredde), og 57 på sidene (lengde). Lengden vil jo ikke være noe problem så lenge den er 57 cm eller kortere. I bredden går det nok bra med både 49 og 50 cm. Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 16. september 2021 Del Skrevet 16. september 2021 Har lignende skap på to av soverommene i huset mitt fra 60-tallet. Kjøpte stativ med trådkurvhyller på IKEA og satte inn istedenfor. Passet perfekt i bredden hos meg, måtte lirke de inn. Lenke til kommentar
Oppussingsguri Skrevet 16. september 2021 Forfatter Del Skrevet 16. september 2021 Smart! Vet du om stativene er fra JONAXEL-serien? Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 16. september 2021 Del Skrevet 16. september 2021 Oppussingsguri skrev (3 timer siden): Smart! Vet du om stativene er fra JONAXEL-serien? Ja, det stemmer. Lenke til kommentar
Oppussingsguri Skrevet 16. september 2021 Forfatter Del Skrevet 16. september 2021 Fjernet du de «rillene» på sidene av skapet først, eller fikk du inn stativet likevel? Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 16. september 2021 Del Skrevet 16. september 2021 Jeg fikk satt de rett inn. Du må nesten måle og se hva som passer i ditt tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå