Harald Brombach (digi.no) Skrevet 15. september 2021 Del Skrevet 15. september 2021 Microsoft fjerner sårbarhet som utnyttes i aktive angrep Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 15. september 2021 Del Skrevet 15. september 2021 Da kan barna endelig sove uten å være redde 🤣 Lenke til kommentar
Helm Skrevet 15. september 2021 Del Skrevet 15. september 2021 Med Windows 10 mistet jeg kontrollen over oppdateringene. Ikke lenger full frihet som tidligere. Dykket ned i registeret og deaktiverte hele greia. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. september 2021 Del Skrevet 15. september 2021 4 hours ago, Helm said: Med Windows 10 mistet jeg kontrollen over oppdateringene. Ikke lenger full frihet som tidligere. Dykket ned i registeret og deaktiverte hele greia. Vel, jeg deaktiverte også hele greia - faktisk så erstattet jeg rubbel og pølsebit med Fedora 😁 Lenke til kommentar
Helm Skrevet 15. september 2021 Del Skrevet 15. september 2021 (endret) Null oppdateringer på flere år, du føler deg mye tryggere når ikke operativsystemet påminner deg om at du er sårbar. Men seriøst, dette punktet alene får meg til å savne XP. Endret 15. september 2021 av Helm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå