ATi-Radeon Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Jeg har nettopp fått mitt ATI.... [resten i topic].. ja jeg satt inn korte og innstalerte driveren(catalyst 03.10) så skulle jeg prøve cs. så hadde jeg bare 20-60 FPS whats wrong? edit: Leif Endret 8. januar 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 glemte å nevnet at: jeg har fps: 200 og developer 1, prøvd også med fps: 100 og developer 0 Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hvilket hovedkort har du? Husk at hvis du har VIA chipset må du installere 4-in-1 driverene for å få maks utnytte av grafikkortet. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 vet ikke, men Hket heter: MSI k7T-PRO2A hovedkort for: soketA VIAkt133, ATA/100, lyd, ATX-demo1 Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Prøv disse og se om de ikke hjelper: http://download.msi.com.tw/support/dvr_exe/VIA_4in1.exe Kan ikke garantere at dette er problemet ditt, men det er uansett verdt å installere for optimal ytelse både for hovedkort, skjermkort og harddisker. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 bør jeg avinstalere den catalys driveren jeg bruker nå? Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Nei. Catalyst er rene skjermkortdrivere. Via's 4-in-1 drivere er for hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Hovedkorte er ikke nytt da.. men jeg kan prøve, har hatt hket ca: 1år eller noe Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 ok, trur det er fixa det da, men nå virker det sån om at det er en blokk på 60fps, den sitter bare på 60fps den vill ikke gå over eller verken under (nesten) Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 btw: fant noe i cs configen som het ati_npatch "1.0" ati_subdiv "2.0" her kanskje dette noe med saken takker for alle svar Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hvilket hovedkort har du? Husk at hvis du har VIA chipset må du installere 4-in-1 driverene for å få maks utnytte av grafikkortet. vet ikke, men Hket heter: MSI k7T-PRO2A hovedkort for: soketA VIAkt133, ATA/100, lyd, ATX-demo1 Lol Opps litt slemt... Fint at det fungerer bedere nå da=) Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 60fps... Skjermen stilt på 60Hz? Hvis så er tilfelle, enten sett opp skjermen til det den kan takle i den oppløsningen du foretrekker/spiller i, eller skru av "wait for vertical sync" i display properties for skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) skjermen står på 100hz, men optionsen er andarledes en mitt gamle 3dkort (altså gf4 mx420).. finner det ikke (snakker om vertical sync) edit: glemte syncen Endret 8. januar 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 60fps... Skjermen stilt på 60Hz? Hvis så er tilfelle, enten sett opp skjermen til det den kan takle i den oppløsningen du foretrekker/spiller i, eller skru av "wait for vertical sync" i display properties for skjermkortet ditt. Får bare til 60Hz i Cs 1,6 jeg. Hvordan setter jeg den opp da? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 fps_max 100 eller mere.. men mitt prob. er at den vill uansett ikke lengere opp Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 link-- hvordan skifter jeg til off..? Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Under 3D - 3D Settings for: Direct3D/OpenGL - velg "Use custom settings". Du vil da kunne velge både for D3D og OGL å skru av "Wait for vertical sync". Om dette hjelper for Counter Strike tviler jeg på hvis skjermen står på 100Hz i den spilloppløsningen du bruker. Obs: at windows oppløsningen er satt til 100Hz betyr ikke nødvendigvis at 3d-oppløsningen du spiller i er på det samme. Default er vanligvis 60 eller 75Hz. Hvis du vil ha full kontroll over skjermoppdatering + mye annet snadder i spill, anbefaler jeg deg å ta en titt på de modifiserte Omega driverene på http://www.omegacorner.com/ . Jeg bruker ikke disse selv, men har aldri hørt annet enn positivt om dem. Der fikk du svar mens du spurte Endret 8. januar 2004 av Falconer Lenke til kommentar
DabZor Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 in på "use custom settings" oppe til høyre Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Er ikke så rart at du "kun" får 60Fps i cs da det ser ut som du har Anti-Aliasing på 4x og A filtering på 16x... Dog at 1,6 er mere krevende men likvell Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) [/offtopic] btw: jeg kjøpte en ms4.0 mus på kjøpet, det er sån tiltscroll, men når jeg er inn på en side men sån vannrett"bar" så drar den automatisk til høyre? hva er problemet?.. ( og scrollen funket ikke, funket i stad) JEG BLIR GAL:( [oftopic] edit: jeg fant det ut Endret 8. januar 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå