Gå til innhold

Nytt ATI Radeon 9600xt 256mb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilket hovedkort har du? Husk at hvis du har VIA chipset må du installere 4-in-1 driverene for å få maks utnytte av grafikkortet.

vet ikke, men Hket heter: MSI k7T-PRO2A hovedkort for: soketA VIAkt133, ATA/100, lyd, ATX-demo1

Lol :laugh:

Opps litt slemt... :)

Fint at det fungerer bedere nå da=)

Lenke til kommentar
60fps... Skjermen stilt på 60Hz?

Hvis så er tilfelle, enten sett opp skjermen til det den kan takle i den oppløsningen du foretrekker/spiller i, eller skru av "wait for vertical sync" i display properties for skjermkortet ditt.

Får bare til 60Hz i Cs 1,6 jeg.

Hvordan setter jeg den opp da? :)

Lenke til kommentar

Under 3D - 3D Settings for: Direct3D/OpenGL - velg "Use custom settings". Du vil da kunne velge både for D3D og OGL å skru av "Wait for vertical sync".

Om dette hjelper for Counter Strike tviler jeg på hvis skjermen står på 100Hz i den spilloppløsningen du bruker. Obs: at windows oppløsningen er satt til 100Hz betyr ikke nødvendigvis at 3d-oppløsningen du spiller i er på det samme. Default er vanligvis 60 eller 75Hz.

Hvis du vil ha full kontroll over skjermoppdatering + mye annet snadder i spill, anbefaler jeg deg å ta en titt på de modifiserte Omega driverene på http://www.omegacorner.com/ . Jeg bruker ikke disse selv, men har aldri hørt annet enn positivt om dem.

Der fikk du svar mens du spurte :thumbup:

Endret av Falconer
Lenke til kommentar

[/offtopic] btw: jeg kjøpte en ms4.0 mus på kjøpet,

det er sån tiltscroll, men når jeg er inn på en side men sån vannrett"bar"

så drar den automatisk til høyre? hva er problemet?.. ( og scrollen funket ikke, funket i stad) JEG BLIR GAL:( [oftopic]

edit: jeg fant det ut :p

Endret av ATi-Radeon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...