akelbo Skrevet 15. september 2021 Del Skrevet 15. september 2021 Fire år etter konsollens lansering. Nintendo Switch har fått støtte for trådløs lyd via Bluetooth Lenke til kommentar
MrCuddles Skrevet 15. september 2021 Del Skrevet 15. september 2021 (endret) Maybe there is a God after all. Nokon som veit om Bluetooth-begrensninga med maks 2 kontrollar når du bruker headset kjem til å vere der også på den nye OLED-versjonen som er på veg? Endret 15. september 2021 av MrCuddles Lenke til kommentar
Joelsp3anuts Skrevet 15. september 2021 Del Skrevet 15. september 2021 Husker jeg prøvde å koble til headsettet mitt en gang og stusset over at det ikke gikk an å koble til. Er jo en supernais feature å inkludere på en håndholdt aka trådløs konsoll. Sent men godt, får vi si Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 15. september 2021 Del Skrevet 15. september 2021 (endret) Jeg kjøpte denne spesifikke adapteren til Switch for 350 spenn for et par uker siden, jeg - siden jeg tenkte Nintendo aldri kom til å aktivere muligheten for lyd over bluetooth: https://www.elkjop.no/product/gaming/spillkonsoll/tilbehor-nintendo/137579/piranha-tradlos-lydadapter-til-nintendo-switchswitch-lite Slik føler jeg meg akkurat nå: Endret 15. september 2021 av Hawko 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 17. september 2021 Del Skrevet 17. september 2021 Alt du trenger er en liten bluetooth adapter som du kobler til usbc porten på Switch, den gjør også at jeg kan koble på bluetooth høytalerne på Dockèn. Så det er uansett en enkel fiks på dette som jeg har brukt over 1 år. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå