Knofle Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) HaMa.... bare prøv å vreng de små grå.... så finner du nok en løsning EDIT: skrivefeil :S Endret 9. januar 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
all right Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Dette må vere en kødde post. Alle greier og skru ut noen skruer(for dere som har det) åpne kabinennet sa ut strøm kabelen til vita snu den og så feste alt igjen. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 jeg vil nå offisielt bemerke at jeg tar avstand fra alle som har oppført seg nedlatende i denne tråden. jeg synes personlig at det er svært enkelt å snu en vifte, men om man først får et problem, så er det et problem. som HaMa sa, så fikk han tatt seg av den ene viften, men fikk et problem med den andre. jeg vil anta at problemet var at ledningen havnet i klem om viften ble snudd, og der ikke var noen lett synlig måte å legge ledningen opp slik at den ikke kom i klem. Til samtlige av dere som oppfører dere nedlatende: HOLD KJEFT! hadde dere vært i hans sko hadde dere hatt nøyaktig samme problem. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 jeg vil nå offisielt bemerke at jeg tar avstand fra alle som har oppført seg nedlatende i denne tråden. jeg synes personlig at det er svært enkelt å snu en vifte, men om man først får et problem, så er det et problem. som HaMa sa, så fikk han tatt seg av den ene viften, men fikk et problem med den andre. jeg vil anta at problemet var at ledningen havnet i klem om viften ble snudd, og der ikke var noen lett synlig måte å legge ledningen opp slik at den ikke kom i klem. Til samtlige av dere som oppfører dere nedlatende: HOLD KJEFT! hadde dere vært i hans sko hadde dere hatt nøyaktig samme problem. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Ærlig talt så synes jeg dere var skikkelig barnslige. På grensen og kanskje over til hva moderatorene burde godta. Synes snart det bør inngå i modereringen å holde på topicen. Det er endel ting dere ikke vet: 1. Alderen på den som spør. En på 10 år trenger ikke å mobbes fordi han spør dumt. Det er med forumet som sms. Sier ingenting om personen bak. 2. Språkkunnskapene til vedkommede. Er det skrevet i farta? Er det dårlig formulert? Synes at moderatorene bør begynne å slå ned på disse og legge en liten regel til i vedtektene om at mobbere stoppes, og topicen holdes. Vil man ha masse dum humor er det mulighet for å opprette en sådan post i feks søppel. Kanskje flere moderatorer i voksen alder burde vurderes? Endret 9. januar 2004 av Patience Lenke til kommentar
HaMa Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Nei jeg fikk det til slutt, litt ledning kluss + at den vifta jeg hadde var herp så jeg fikk en ny en men dessverre kan jeg ikke si takk til alle sammen her, men for dere som hjalp tusen takk Lenke til kommentar
Hovland Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 dårlig gjort å kødde me sånt.. vist dere bare skal kødde burde dere holde kjeft å laver å svare på threaden.. å ikke komme med nesevise hjerneskadde svar.. Vanskelig å komme med noen kontruktive svar når spørsmålet i seg selv er _helt_ på jordet. Sånne simple ting som dette burde være enkelt å finne ut av selv. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 ok, ganske enig med at mobbing skal slåes ned på, men ærlig talt, selv trodde jeg at dette var en spøk, men at noen skal lage en post om hvordan men snur vifta blir vel litt for teit, hva har man ikke venner til? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 vist han selv ikke greier å snu en vifte, er odsen for at folk i hans miljø heller ikke greier å snu en vifte stor.. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 vist han selv ikke greier å snu en vifte, er odsen for at folk i hans miljø heller ikke greier å snu en vifte stor.. Neh. Hvis jeg da ikke klarer å flashe biosen, er det sannsynlig at ingen av kameratene mine heller klarer det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå