HaMa Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hei hei! Jeg har kjøpt to kabinett [url="http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=215&g1=274&g2=286&g3=&p=11770&l=2&lantall="]Vifter[/url] og jeg lurte på hvordan jeg kan få den ene til å blåse inn isteden for at begge blåser ut? noen hjelp? Jeg har et sånt [url="http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=26476&t=589&l=2&AvdID=1&CatID=13&GrpID=6&s=pl"]kabinett[/url] Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hei hei! Jeg har kjøpt to kabinett Vifter og jeg lurte på hvordan jeg kan få den ene til å blåse inn isteden for at begge blåser ut? noen hjelp? Jeg har et sånt kabinett Vanskelig å snu vifta eller? Det er en grunn til at det er hull på begge sider av vifta Lenke til kommentar
HaMa Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Ja det er enkelt når jeg ikke får slått den på fordi det ikke er noe hull som gjør at jeg kan få ledningen inn til kabinettet! duh! Lenke til kommentar
Xder Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) HaMa Skrevet 08/01/2004 : 16:39 Ja det er enkelt når jeg ikke får slått den på fordi det ikke er noe hull som gjør at jeg kan få ledningen inn til kabinettet! duh! vifta skal være på innsiden men du nå snu den 180 grader mer er det ikke å si Endret 8. januar 2004 av Xder Lenke til kommentar
HaMa Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 ehh jeg prøvde men det ble så surr, jeg er ikke proff på disse greiene.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ja det er enkelt når jeg ikke får slått den på fordi det ikke er noe hull som gjør at jeg kan få ledningen inn til kabinettet! duh! lol? hva gjør det vel om du snur vifta? kan du ikke bare ta kontaktene ut av den der "sjakten" på vifta da? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 ehh jeg prøvde men det ble så surr, jeg er ikke proff på disse greiene.. huø? skjønner ikke hvordan du ikke får til å snu vifta, tror nok det er lettere enn du tror hvis du bare prøver litt (kanskje tenke litt også?) nei da, må bare kødde litt her Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 ehh jeg prøvde men det ble så surr, jeg er ikke proff på disse greiene.. Greit du ikke er proff, det er ikke mange som er det, men litt sunn fornuft har de fleste da. Du må åpne kassa og montere vifta innvendig. Og det går an å løsne ledningen fra det sporet som er på vifta så den ikke er i veien.. Lenke til kommentar
HaMa Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Synes dere er litt negative! Er flink på PC når det gjelder Programmer og windows, ellers så hadde jeg ikke spurt her!! hmpf! Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Synes dere er litt negative! Er flink på PC når det gjelder Programmer og windows, ellers så hadde jeg ikke spurt her!! hmpf! LOLO. DU HAR SIKKER WIN 95 MED LOTUS PROGRAMMVARE Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Synes dere er litt negative! Er flink på PC når det gjelder Programmer og windows, ellers så hadde jeg ikke spurt her!! hmpf! hehe ok! men kan noen her forstå hvordan du ikke får til å snu en vifte, sier det seg ikke selv hvordan du gjør det? bare ta av "dekslene" på kabinettet (avhenger av hvor du har vifta), skru av vifta (4 skruer) og snu den, og skru den på igjen... mvh BalleMann Lenke til kommentar
clinton Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hvis du ikke klarer og snu en vifte 180 grader bør du holde deg langt unna alt som har med data og gjøre.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hvor i kabinettet skal viften monteres (den som skal blåse ut)? Hvis du ser på viften, vil du se at på den ene siden er det kun vifterotoren (den med mange blader). Den skal peke inn i kabinettet dersom viften skal blåse luften ut. Viften har hull for skruer på begge sidene, så det skulle ikke være problem å feste den. Og ledningene skal ligge i et spor på siden av viften, slik at de kommer ut på siden av viften. Dere andre: vi har alle vært grønne på montering av div. hardware, så vi bør kanskje ikke være for storsnutet? Lenke til kommentar
HaMa Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 ok..... Hold dere til tema *oppgitt!* Dette går aldri! For det første kan jeg åpne kabinettet!!!!!!!!!! Jeg har skrudd den ene viften men jeg trenger hjelp til den andre!!!!!!!! Så vanskelig å ikke gjøre narr av meg!! Lenke til kommentar
HaMa Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Ok jeg har festet den som skal blåse ut, den som skal blåse innover er ikke festet og skal festes foran på kabinettet...(innenfor) og den kommer til å blåse ut den også, så jeg vil at den skal blåse inn isteden for... hvordan da? Kan jeg reversere den? Lenke til kommentar
Xder Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Den som skal blåse inn bør være nede i front mens den ut bør være oppe bak Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Det er ei pil på siden av vifta som viser hvilken vei vifta blåser når du setter på strøm. La denne peke innover og vifta vil blåse den veien. PS: Hvis du finner på å reversere strømrettningen over vifta vil ikke vifta fungere optimalt da bladene ikke er konstruert til å gå den veien, men den vil blåse i motsatt rettning. Lenke til kommentar
HaMa Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Den som skal blåse inn bør være nede i frontmens den ut bør være oppe bak Hey bra du skjønte det Endret 8. januar 2004 av HaMa Lenke til kommentar
jegerbedreenalleandre Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 er det så sinsykt vansklig da [img]http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/5/3dfxcool/522.jpg[/img] [img]http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/5/3dfxcool/36.jpg[/img] sikker på at du er helt frisk? dette er ikke vansklig er jo bare å prøve. er ingen vits i å starte en tråd bare for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå