Nysgjerrig3 Skrevet 13. september 2021 Del Skrevet 13. september 2021 Hei! Jeg jobber i barnehage hvor det er mye sykdom nå. Nå har jeg vært syk i to uker minus noen dager i mellom. I går fikk jeg en hoste som gjør at jeg mister pusten og kaster opp. Jeg er usikker på hva dette er, men håper at det er noe som går over av selv. Noen som vet? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 13. september 2021 Del Skrevet 13. september 2021 Vurdert koronatest? 1 Lenke til kommentar
Nysgjerrig3 Skrevet 13. september 2021 Forfatter Del Skrevet 13. september 2021 :utakt skrev (Akkurat nå): Vurdert koronatest? Har tatt to(siste på fredag), og er dobbelvaksinert Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 13. september 2021 Del Skrevet 13. september 2021 Tja. Noe bronkittgreier, kanskje? Umulig å si. Du får bestille deg en legetime hvis det blir for plagsomt. Det meste går over av seg selv. 1 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 13. september 2021 Del Skrevet 13. september 2021 (endret) Gjelder å komme seg til legen om det er noe alvorlig. Jeg kan ikke vurdere dette. Her er noe informasjon: Hoste, veiviser - NHI.no Edit: Om en blir dårligere etter å ha vært syk en uke eller to, eller har hoste og nedsatt allmenntilstand så tenker jeg at det kan være lurt oppsøke lege. Kan da være lungebetennelse. Endret 13. september 2021 av Svein M 1 Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 14. september 2021 Del Skrevet 14. september 2021 Vaksinert for kikhoste? Allmenntilstand, feber, matlyst? Tørr- eller våt/produktiv hoste? Tungpust? Støtter forslaget om legetime med luftveisprøver (bakterier og virus). Mange kraftige forkjølelser om dagen. Man kan jo spekulere i om det har noe med koronatiden å gjøre (mye desinfisering, lite annen sykdom, på over ett år..).. 1 Lenke til kommentar
Spigent Skrevet 17. september 2021 Del Skrevet 17. september 2021 Mye seigt slim som du sliter med å få skikkelig opp? Sår i halsen og vondt for å bruke stemmen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå