Gå til innhold

Nyttårssalg på spill....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jah, de der er det flere av, så utrolig teit det blir innimellom. En ting er å ha kjøpt inn et billig parti, men når en tar det inn på lik linje med vanilla-versjon, så må de jo klare å bruke litt logikk - i mellomtida står jo vanilla-versjonene og støver ned, med relativt redusert sjanse for å blir solgt etter at alle har forsynt seg med GOTY-versjoner.

 

Så da må de selge dem billig også. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hvorfor er alle så negativt innstilt til Elkjøp her? Er det bare her på Tunejordet de er snille, hyggelige, kompetente og matcher priser en finner andre steder? Elkjøp her nede er relativt flinke til å etterprise spill, eventuelt putte dem i billighyller/kurver. De har jo også tilbud på høyaktuelle spill innimellom.

 

Jaja, uansett skulle jeg gjerne hatt Generals til 99,- jeg også.

 

Å nei! Flere billige spill! :(

Jeg klager igrunn ikke, men ut fra min naturlig pessimistiske tenkemåte tenker jeg som så at hvis de må selge fullprisspill til redusert pris (og dette skjer mange ganger) så blir de til slutt nødt til å gjøre noe med det generelle prisnivået. Akkurat i nevnte eksempel Elkjøp gjør det ingen verdens ting, ettersom de matcher priser andre steder, men hvis alle setter opp prisene sånn så er det jo lite for oss kjøpere å vinne på det i lengden.

 

Jaja, less thinking, more playing. :)

Lenke til kommentar
fikk faktiskt Warcraft III på posten til 199-, synes egentlig det var et godt kjøp..!

Pa elkjøp finner du det til 49 kr.

Kanskje på Elkjøp der DU bor ja, men det er langt i fra slik i alle Elkjøp butikker. Dette ville du funnet ut hvis du hadde lest de tidligere postene her.

Det var då voldsomt til fort sur du blei då.... eg sa no berre at på elkjøp finner du det til 49 kr. eg veit ikkje kor han bur.... har foresten lest alle innlegga i denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...